سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی امنیت انتخابات با حضور وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع بررسی امنیت انتخابات برگزار شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: جلسه امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع بررسی امنیت انتخابات برگزار شد.

وی افزود: وزیر کشور با ارائه گزارشی درباره امنیت انتخابات تاکید کرد که هدف وزارت کشور برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونی است و در همین چارچوب موضوعات امنیتی در سه مقطع پیش رو در ستاد انتخابات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متذکر شد:مقطع اول تا روز بیست و هشت خرداد پیش رو، مقطع دوم از روز انتخابات تا نیمه مرداد ماه است که در آن زمان مراحل گذار دولت را طی میکنیم و بعد از آن دوران استقرار دولت بعدی است.

عمویی گفت: آقای رحمانی فضلی تاکید کرد که با مبنا قرار دادن موضوع مشارکت حداکثری وزارت کشور تلاش میکند تا فضا برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم آماده شود و در همین چارچوب از دی ماه گذشته جلساتی تشکیل شده و با سه مبنای پیش بینی، پیشگیری و مدیریت موضوعات امنیتی تامین امنیت انتخابات مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه موضوع نگرانی جدی در خصوص انتخابات فعلا پیش بینی نمی‌شود و انتظار می‌رود که شاهد انتخاباتی امن باشیم.

عمویی متذکر شد: در جلسه فوق همچنین آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور نیز گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین امنیت انتخابات به نمایندگان ارائه کرد و اعضای کمیسیون امنیت ضمن تشکر ازتمهیدات ستاد انتخابات کشور بر برگزاری همه پرسی پر نشاط تاکید کردند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.