سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر صعودی آبرسانی تانکری به روستاهای خراسان‌ رضوی

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با توجه به روز‌های گرم پیش‌رو، پیش بینی می‌شود آمار روستا‌هایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند، افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا یاقوتی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در حال حاضر از ۲ هزار و ۵۶۰ روستای خراسان رضوی، ۲۵۴ روستا با تانکر آبیاری می‌شوند که ۷۷ روستا از این تعداد زیرپوشش این شرکت نیستند، اما ارائه خدمت به آن‌ها انجام می‌شود.


او با اشاره به ارسال ۲۸ دستگاه مولد برق اضطراری برای تامین انرژی چاه‌های آب شرب روستا‌های این استان ادامه داد: قطع برق در روند آبرسانی اختلال ایجاد می‌کند از این رو این تعداد ژنراتور با هدف تامین برق چاه‌های آب شرب، تحویل شرکت‌های روستایی شده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: مدیریت فشار شبکه و تامین آب با تانکر در دستور کار قرار گرفته و ۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسانی متعلق به این شرکت به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شود و هشت دستگاه تانکر دیگر نیز اجاره شده است.

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.