سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت یک مرگ کرونایی در مازندران

یک مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۸۹ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند ویک تن نیز در این مدت جان خود را از دست داد.

مرگ یک کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان بستری ۷۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته از ترخیص ۴۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از مراکز درمانی علوم پزشکی مازندران خبر داد.

او افزود: ۲۲۹ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه‌ها بستری بوده که ۴۳ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نیز یک هم استانی شبانه روز گذشته در حوزه این دانشگاه جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.

روز بدون فوتی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۲ بیمار مشکوک به کرونا ویروس شبانه روز گذشته، در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل شناسایی و بستری و در همین مدت ۲۴ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

او افزود: ۹۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این دانشگاه بستری و از این تعداد ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر جلالی گفت: ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر فوت بیمار کرونایی در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.