سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت نصب تبلیغات روی تاسیسات شهری

شهردار خرمشهر گفت:تاسیسات شهری محل نصب تبلیغات انتخاباتی نیست و باید در محل های مجاز صورت گیرد.

منصور علوانی،شهردار خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:یکی از بدترین شیوه های تبلیغاتی که آثار آن تا مدت ها چهره ی شهر را مخدوش خواهد کرد ، نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی تاسیسات شهری است.

او افزود:کاندیداها و اعضا ستادهای انتخابات باید از نصب هر گونه برچسب و پوستر تبلیغاتی بر روی تیرهای برق ، دستگاه های خودپرداز ، جداول ، تابلوها ، علائم راهنمایی و رانندگی ، اِلمان ها ، مبلمان های شهری ، دیوارها ، درختان ، ایستگاه های اتوبوس ، تاسیسات شهری و ... خودداری کنند .

 علوانی ادامه داد: در صورت عدم رعایت مقررات مربوط به نصب آگهی های تبلیغاتی ضمن پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی در محل های غیر مجاز ، مراتب نیز از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

او  رعایت قوانین و مقررات را  بهترین شیوه ی تبلیغات در انتخابات خواند و گفت: از تمامی کاندیدا ها و مسئولین ستادهای انتخاباتی تقاضامندیم در تبلیغات انتخاباتی مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب رساندن و خسارت به وسایل شهری خودداری کنند.

شهردار خرمشهر در ادامه گرفتن مجوز از شهرداری را  برای نصب هرگونه آگهی تبلیغاتی لازم دانست و  گفت  افراد تنها در  محل های مشخص شده  مجاز به نصب تبلیغات خود می باشند

او در پایان افزود: تبلیغات انتخاباتی باید به گونه ای باشد که بنرهای نصب شده بویژه در پیاده روها و معابر ایجاد سد معبر نکند تا شهروندان در تردد با مشکل مواجه نشوند .

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد ماه بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.