سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی داغ مناظره/ از دوپینگ یک نامزد تا به بیراهه رفتن مناظره

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، حواشی داغی داشت.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان امروز سه شنبه ساعت ۱۷ در استودیوی شماره ۱۱ سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این مناظره که با موضوع "فرهنگی، اجتماعی و سیاسی" برگزار شد با حواشی داغی همراه بود.


بیشتر بخوانید


می‌خواهند مناظره را به بیراهه سوق دهند

علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به سازمان صدا و سیما حین ورود به ساختمان معاونت سیما در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مناظره اول فکر می‌کردیم باید درباره برنامه‌ها حرف بزنیم، اما متوجه شدیم دوستان ما می‌خواهند از ابتدا با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به بیراهه سوق دهند. امیدوارم امروز شاهد این وضعیت نباشیم.

مهرعلیزاده با توپ پر آمد

محسن مهرعلیزاده پس از ورود به سازمان صدا و سیما گفت: بر اساس شایعاتی که شنیدم قرار است یک دوپینگ ۵ دقیقه‌ای به یک نامزد خاص بدهند که امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد.

در مناظره اول ۲۹ بار به من تهمت زدند

عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در مناظره اول بد اخلاقی را شروع نکردم و دوستان دیگر شروع کردند و من مجبور شدم پاسخ بدهم. من می‌خواهم به برنامه بپردازم. در مناظره اول ۲۹ بار نام مرا بردند و به من تهمت زدند.

وی بیان کرد: در نهایت هم به رقیب اصلی من به عنوان جایزه ۵ دقیقه صحبت بیشتر در مناظره را دادند.

خراب شدن درب ماشین رئیسی

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حالی که قصد خروج از خودرویش برای ورود به ساختمان معاونت سیما و صحبت برای خبرنگاران را داشت درب خودرویش باز نشد و مجبور شد از درب دیگر خودرو پیاده شود.

ادای اشتباه کلمات توسط محسن رضایی

محسن رضایی در پاسخ به اولین سوالی که از وی پرسیده شد در بخشی از صحبت‌هایش مردم آذربایجان را خطاب قرار داد و کلمه یاشاسین آذربایجان را به اشتباه یاساشین آذربایجان تلفظ کرد. وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش کلمه گشایش را به اشتباه گسایش گفت.

صدا و سیما عشقی شده/ رئیسی ۶ کلاس درس کلاسیک خوانده

محسن مهرعلیزاده در بخش اول صحبت‌هایش در مناظره گفت: من نمی دانم آقای رئیسی کدام بی احترامی را می‌گوید و هیچ کس بی احترامی به او نکرده است.‌ ما آذری زبان نداریم، بلکه آنها ترک زبان هستند. اگر من مطالبی درباره مدارک رئیسی صحبت کردم درست بود و او ۶ تا کلاس درس کلاسیک بیشتر نخوانده است.

وی افزود: علم اقتصاد، علم کلاسیک می خواهد و خاص است. ۲ روز پیش صدا و سیما ۵ دقیقه از مستند من را سانسور کرد. صدا و سیما عشقی شده است. آقای رئیسی به چه دلیلی فیلترینگ را پياپی در جامعه جا انداختید.

 

مناظره مثل مسابقه هفتگی شده

عبدالناصر همتی در پاسخ به سوالی درباره نبود ارتباط بین نظام آموزشی و نیاز کشور گفت: به شیوه مناظره انتقاد دارم و مثل مسابقه هفتگی شده است. برای اینکه مردم مواضع ما را بدانند بهتر بود سوالات بهتری مطرح می شود.

 

قیمت نجومی پوشک بچه در مناظره

زاکانی در اولین بخش از اظهاراتش درباره تمایل نداشتن زوج‌ها به نداشتن فرزند بیشتر گفت: این‌ها همه برای دولتی است که آقای روحانی ایجاد کرد که البته می‌ترسم اسمشان را بیاورم؛ چرا که نماینده ایشان اینجا حضور دارند؛ هر چند ایشان نمی‌خواهند با بنده مناظره کنند

زاکانی گفت: در دولت آقای روحانی پوشک بچه ماهی یک میلیون برای پدر و مادر شد، همین دولت بلایی به سر مردم که ۲۸ درصد حقوق خود در خارج از تهران و ۵۸ درصد از حقوق خود را در تهران برای مسکن بدهند؛ لذا امیدی را برای بچه دار نگذاشته است

پاسخ رئیسی به اظهارات مهرعلیزاده

حجت الاسلام رئیسی در پاسخ به اظهارات مهرعلیزاده مبنی بر مدرک وی گفت: برخی وقت ها نکات درست مطرح نمی‌شود؛ هم برای مردم زحمت می شود و هم مسائل به حاشیه برده می شود، مدرک تحصیلی من معادل نیست؛ بلکه یک مدرک حوزوی در سطح چهار و یک مدرک دانشگاهی است. نسبت به مسئولیتی که هم من در هر حوزه ای که بودم باید پاسخگو باشم. مثلا اگر دادستان تهران یا کرج باشم حتما باید پاسخگو باشم. سال هایی که در قوه قضائیه بودم، به میزان مسئولیتی که داشتم پاسخگو بوده ام.

 

معتادان حجم عظیمی از مردم کشور هستند

عبدالناصر همتی در بخشی از اظهاراتش درباره معتادان گفت: من مخالف زندانی کردن و گرفتن آنها هستم. معتادان حجم عظیمی از مردم کشور ما هستند و باید به آنها توجه کنیم.
 
 

اعتراض جلیلی به نحوه برگزاری مناظره

سعید جلیلی در بخشی از اظهاراتش به نحوه برگزاری مناظره اعتراض کرد و گفت: داریم درباره انتخاب رئیس جمهور صبحت می‌کنیم، این نوع مناظره، این نوع سوالات و این نوع پاسخگویی می‌تواند به انتخاب مردم کمک کند؟ امروز بسیاری از موضوعات که مورد توجه مردم است در بحث ها نیست. باید بحث و نقد شود تا مردم بتوانند بهتر انتخاب کنند؛ این مدلی که ما صحبت می‌کنیم درست نیست اگر نامزدها موافق هستند اصلاح را شروع کنیم و مناظره بعدی این نباشد. این سوالات مگر تست هوش است؟ اگر صحبت از جمهوریت و حضور حداکثری مردم می کنیم، بالاخره الان ۸۰ میلیون نفر مخاطب ما هستند.
 
 

زاکانی: اگر من پوششی هستم، همتی روکشی است

آقای همتی درباره کدام زنان و جوانان حرف می‌زنند؟ و بعد هم می گویند ۵ نفر یک نفر هستند. من در مناظره قبل هم گفتم اگر ما پوششی هستیم شما روکشی هستید. به کسانی که یادتان می‌دهند چه حرفایی بزنید بگویید ما مشتشان را باز می‌کنیم

چرا رپ ممنوع است؟

همتی در بخش پایانی اظهاراتش گفت: رپ را ممنوع کرده اند و جوانان به سمت رپ حرفه ای رفته اند. چرا کلهر، کسمایی و شجریان را نادیده بگیریم؟

 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
به حرف های بی حساب و کتاب بعضی از کاندیداها باید گفت من دیگه رد دادم
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
از رئیس جمهور آینده و قوه ی قضائیه ی تقاضای جدی دارم که با اتمام این دولت ضمن مسدود کردن تمامی حساب های مسئولین این دولت و ممنوع الخروجی همه ی آنها تا اتمام بررسی و همچنین تنظیم لیست املاک و اموال منقول و غیر منقول آنها و بستگان درجه ی 1 و 2 آنها و مطابقت با موجودی ثروت آنها قبل از مسئولیت و بعد از واگذاری قدرت آنها ، مشخص شود آیا در کسب ثروت آنها مفسده ای بوجود آمده است یا خیر ؟ .
عمار
۱۸:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي .
به عقیده بنده حقیر کمترین بی سواد هنوز معتقدیم که آیت الله دکتر رئیسی خردمند عادل بصیر بهتر است به سنگر اصلی بسیار حساس و مهم خودشان همان قوه قضائیه برگردند که هم برای نظام و هم برای کشور و ملت بسیار مفید فایده هستند در این پست ریاست قوه قضائیه و انشاءالله به نفع برادر دکتر جلیلی کنار روند و برادر دکتر جلیلی هم انشاءالله وقتی رئیس جمهور شدند از برادران دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر رضایی و دیگر برادران نخبه که رد صلاحیت ریاست جمهوری شدند مانند برادر سعید محمد و دیگر نخبگان در امور اقتصاد و غیره ... در کابینه معاون اول خودشان و وزرایشان و مدیران و مسئولان در تمامی سطوح کشور استفاده کنند اگر هم آیت الله دکتر سید رئیسی به نفع دکتر جلیلی کنار نرفتند رای همه مستضعفین به آیت الله دکتر سید رئیسی خردمند عادل خواهد بود و انشاءالله وقتی رای آوردند و رئیس جمهور شدند حتما از براداران جلیلی و زاکانی و رضایی و قاضی زاده هاشمی و دیگر نخبگان که رد صلاحیت شدند مانند برادر دکتر سعید محمد و دیگر نخبگان اقتصادی و امورات دیگر در معاونتشان و وزرایشان و مدیران و مسئولینشان استفاده کنند و از برنامه هایشان و اجرایی کردن برنامه هایشان در تمامی سطوح کشور استفاده کنند تا کشور و ملت را به صورت جهشی و بدون آزمون و خطا و بدون هیچگونه اشتباهی با تجربیات گهربارشان بپیش ببرند و از هر لحاظ کشور و ملت مستضعفین را از تمامی بحرانها و مصائب و مشکلات برهانند و سه قوای مجریه و مقننه و قضائیه با هم برادرانه متحد و یکپارچه و هماهنگ شوند بدون هیچگونه کنش و کنتاک درونی تا کشور و ملت ایران اسلامی عزیزمان را به قله های پیشرفت و عزتمندی و قدرتمندی و اقتدار روز افزون از هر لحاظ برسانند .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
میشه یه کم کمتر بنویسی کن گوی و گزیده گوی چون در
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خدایا شکرت
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دزدها از قاضی میترسند
دزدها از قاضی میترسند
دزدها از قاضی میترسند
رای اکثریت ملت دکتر رئیسی
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
باید برای مهر عبیزاده "پاپایو" نصب کنیم اعداد رو یاد بگیره
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سید ما بهترین گزینه است پس آقایان دیگر بهتر است بجای این همه حرف پوچ زدن همفکری کنند با منتخب تا کشوری آباد داشته باشیم نه جناحی.
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به نظر من این نامزدهای ریاست در کل برنامه مدون و پروژه ای ندارند و فقط حرف هاشان تقریبا شبیه همه زیاد اختلاف در برنامه کاری ندارند که تفاوت فاحشی داشته باشه و فرقی با هم کنه و خیلی هاشیه پردازی می کنند به نظر من باید روند کارهاشون را بگویند و تمام برنامه هایشان را سر تیترش را باید بگویند و کمی توضیح دهند تا ما متوجه شویم چی کار می خواهند بکنند تو این دو مناطره فقط به هم توهین کردند و علم و سواد و تجربه هایشان را مسخره کردند این به درد ما نمی خوره ولی خوب ما باید چکار کنیم رای بدهیم رای ندهیم به کی رای بدهیم این الان مشکل مردم است.
واعظی
۱۱:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوش به حال معلمین عزیز همیشه بهشون توجه میشه ، چرا درمورد کادرسلامت صحبت نمیکنین کاندیداهای عزیز ، اقای رئیسی شما گفتید فرصت پنج ماهه میدم که مشکلات کادر درمان رسیدگی وحل وفصل بشه این فرصت یه ساله شد ولی هیچ مشکلی حل نشد شکاف بین پرستار ودکتر بیداد میکنه وزارت بهداشت وزارت پزشکانه و ما پرستارا مث برده ، هیچ بهایی به کادر سلامت داده نمیشه افزایش حقوقشون دقیقا مث سایر ارگانها بوده حتی شاید بعدتر از انها اعمال شده مث فوق العاده ویژه که چندین ماه بعد از فرهنگیان اعمال شد . حتی اقای قاضی زاده هاشمی هم در مورد کادر سلامت صحبت نکرد البته از ایشون انتظار نمیره چون خودش پزشکه چه نیاز به طرفداری کردن وپیگیری حل مشکلات کادر سلامت . ولی بازم رئیسی بهترین گزینه هست البته اگه یه وزیری انتخاب کنه که به کادر درمان بها بده و فقط نگوید خدمت رسانی بلکه هم خدمت و توجه به معیشت کادر درمان
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام
کسانی که در همین مملکت استاندار و رئیس و مسئول شدند، و در آنتن زنده تلویزیون ارکان نظام رو به باد تهمت می گیرند، همین نظام رو به ایجاد محدودیت برای فلان طیف خاص متهم میکنند. اگر چنین بود، چطور دولت مورد نظر ایشون (اصلاحات) دو دوره پیاپی رای آورد؟!
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جالبه. کسی که به قول شومن بازها، 6 کلاس داره، تونسته 2500 کارخانه را به مدار تولید باز گرداند.
محمد
۱۰:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با فاصله زیاد از همه و نفر آخر اخلاق ... زاکانی
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
زاکانی تو دهن اینا نزنه کی بزنه دمش گرم
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی هم قاطع و رک دفاع میکنه جناب زاکانی،پس بشینه اونا هر چی خواستن بگن؟!!
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یاور محرومان فقط سید ابراهیم رییسی
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هرکدام ازاین 7 نفر که انتخابشون میکنند، باید دلار رابرسانند به زیر 10 هزارتومن وقیمتهای حبابی بالا رفته رابرگردانند به قبل ازحباب یعنی سال 96، وارزش پول ملی رابالا وبالاتر ببرند وبافساد اداری وحکومتی وکاخ نشینان وودلالان و.. مبارزه کنند!!؟ آیا می توانند این خواسته های مردم رادرکمتر ازیک سال اجراکنند(چون مردم دیگه صبر واعصاب ندارند) وبه نتیجه مطلوب برسانند!!؟ که خداقوت ودست مریزاد!!! والا همه بروند و خفه شوند وگورشان راازکشور گم کنند!؟! والسلام! ؟
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حسن با اون کلیدش کشور را نابود کرده نباید از این نامزدها توقع داشته باشی در عرض ۴سال بتونن اقتصاد را دوباره درست درست کنن
رضا
۱۰:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
جای احمدی‌نژاد خالیه تو مناظرات
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ای کاش دوباره بازگردد * شهباز یگانه ی بهاری
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دورد بر شما که گل گفتی
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آنطور که پیداست، رییسی اخلاق تندی داره، ویک دفعه آتیش می گیره!! ؟ نه به روحانی که درکمال آرامش صحبت می کرد!! ونه به رییسی که یک هو صحبتهاش راباعجله وتند تند بیان می کنه!!! البته خیلی سعی میکنه به مرحله فوق نرسه!؟!!! خدا به داد مردم برسه بااین 7 نفر!!!؟ ؟!
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کلی خندیدم به این حرف ت
همه میدونن رئیسی بهترینه و
مهرعلیزاده بدترین
محمد
۱۱:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ویژگی روحانی و برخی نامزدها شبیه منافقین است. سوره منافقون را بخوانید بببینید
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا رییسی خوبه که جوش میاره چون مسئولین بیمسئولیت ازش حساب میبرن و میترسن و کارهاشونو درست انجام میدن.چون رییسی با کسی شوخی نداره و اگر ببینه دست از دزدی و بیمسئولیتی دست برنمیدارن اونو رو به حساب اعمالشون میرسونه
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور محبوب شما ( حسن روحانی ) که سلطان ریش خند و متلک گفتن بود دلار رو به 35 هزار تومان رسوند و خاکی بر سر ملت کرد که مغول ها نکردن حالا تو خودت رو ناراحت نکن اگه آقای رئیسی در برخورد با مفسدان کشور جدی و عصبانی عمل می کنه .
ضمناً به توصیه ی آقای همتی ( بخون نماینده ی روحانی ) حتما موسیقی رپ گوش کن تا حالت بهتر بشه .
انسان
۱۰:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام آقای همتی چی میزنی که حجم عظیمی از مردم رو میگی معتادن مردم نان ندارن بخورن اونوقت از کجا بیارن مواد بزنن شما وضعیت مالیت خوبه میزنی و سر کیف میشیو دنبال موسقی رپی اما مردم چی ؟ بابا بسه دیگه مردم و چی فرض کردین خودتو اون یار اصلاح طلبت هرچه خواستید گفتید بعد میگید آزادی بیان نیست از این آزادتر که 8 سال کاری برای مردم و مملکت نکردید بعد فرصتی براتون فراهم شده که تازه طلب کار هم بشید . بابا شرم و حیا هم خوبه هنوز میگید اف ای تی اف باور بفرمایید شانس آوردید که تصویب نشد والا الان همه میدیدن چه طوری دلار و تا مرز 33 هزار تومان و با کدوم برنامه ، خود بانک مرکزی که کسر بودجه شو با دلار و بورس جبران کرد. آقا بنظر مردم استعفا بدید آبرومندانه تر
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آخه همتی خودش معتاده
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آخه همتی خودش مواد میزنه
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آخه همتی خودش معتاده و مواد میزنه
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی جنس اعلا میزنه
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی جنس اعلا زده
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۶کلاس درس داره میخواد بشه رئیس جمهور چه شود
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
این طرز تفکر همان هایی است که به دولت روحانی رای دادن و مملکت و 8 سال به فنا دادن . واقعا برایتان متاسفم . بهانه های بنی اسرائیلی طبق طبق!! حالا جناب رئیسی هزار تا مدرک هم رو کند کسی که نمی خواد ببینه هیچ وقت نمیبینه...
آقایونی که به اصطلاح دکترای فلان دارند که گند زدن به مملکت ، این آقای رئیسی که ریاست قوه قضاییه و داشت که غوفا به پا کرد . و با خدماتشون امید و به جامعه تزریق کرد .
آدمی که خوابه و میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش و به خواب زده و اگر بمب هم منفجر کنی بیدار نمیشه که نمیشه ...
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه نظر دادم، نظرم مثبت بود
محمد
۱۰:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوبه، سیاهی نمایی و بهانه جدید . از اعدام چی به 6 کلاس. خدا ازتون نگذره.
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
لیاقتت دولت سوم روحانیه
کمیل
۱۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همونی که میگه رییسی 6 کلاس سواد داره چرا خودش دایم داره از خاتمی که طبق گفته خودش باید 6 کلاس سواد داشته باشه مایه میزاره.
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حرفتو بفهم بعد بگو لطفا
اول که دکترا داره و ۶کلاس نداره مدرکشم هست توو سایت
بعدشم مهرعلیزاده فقط اومده با حرفا دروغ اینو تخریب کنه

سلیمانی فوق لیسانس داشت دکترا هم نداشت وقتی شهیدش کردن کل ایران خون گریه کرد چون آدم خوبی بود
محبوبیت به مدرک نیست به کارنامه درخشان و اخلاق خوب و ادب و وقاره

کوری چشم دشمنای رئیسی ایشالا رای میاره چون لیاقتش داره و فقط اون میتونه مارو نجات بده و دست دزدیارو کوتاه کنه
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوب کرده که ۶کلاس سواد داره.عوضش مرد عمل هست.عوضش با جذبه هست و باکسی شوخی نداره و کاری به کسی محول میکنه باهاش شوخی نداره و اون نفر باید کارو به نحو احسن انجام بده
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه کاش شما وامثال شما همون ۶ کلاس رو با معرفت و درست خونده بودین الان وضع بهتر از این بود.به عمل کار بر آید .......
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اون مهرعلیزاده که ازبین ۱تا۷ عدد۸ رو انتخاب میکنه همون ۶ کلاس سوادم نداره مدرک که دیگه واسه آقایون آب خوردنه دو‌کلام نمیتونه از روی کاغذ بخونه
محمدصالح
۰۹:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دولت مردمی برای ایران قوی . رای من سید ابراهیم رئیسی.
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۶کلاس درس میخوادبشه رئیس جمهور
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی دکترا داره در حالی که همه اصلاح چراغها سوادشان رو روهم بزارم.تازه میشه دیپلم
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
۶کلاس نداره دکترا داره مدرکشم هس
مهرعلیزاده جهت تخریب دروغ ساخت
حرف دهنتو بفهم لطفا
قنبری اهواز
۰۹:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
داداشششششش معتادا شناشنامه شون کجا بود که به شما رای بدن همتی جووووون !!!!!!

مشکل امروز کشور و بزرگترین معضل اقتصادی سیاسی کشور در سطح بین الملل مشکل آب بازی جوانان و نخبگان در پارک هاست !!!!
اقتصاد کشور به آب بازی جوانان گره خورده !!!!
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی امیدت به همون شیشه ای ها باشه
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی خطاب به مهرعلیزاده؛ کسی که بیشترین توهین رو میکنه میگه آزادی نیست. جوش آوردن همتی از کارمند دولت بودن و هراس از راه افتادن گشت ارشاد دولتمردان.
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من به همتی و مهر علیزاده رای نمیدم
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
نه تنها شما...هیچکس به این دو رای نمیده
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی از سرداردلها برای خودش سپر می سازد اما همرزمان جانبازش را لولو معرفی می کند.
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
* مناظره باید یک سئوال مطرح می شد و همه کاندیداها درباره یک سئوال واحد نظرات و برنامه های خود رو بیان می کردند تا بینده کاندیدایی را که بهترین برنامه را ارائه داده انتخاب کند
مهدس
۰۸:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام. واقعا برای کشورم متأسفم که این اقایان کاندید شدند و به جای اینکه به سوالات و دیدگاه ها و برنامه هاشون بپردازند فقط به جون هم افتادند و حاشیه پردازی می کنند.
آقای همتی شما که اعصاب نداری برای چی اومدی؟
آقای مهرعلیزاده برو خجالت بکش دیگه دوره این شومن بازیها تموم شده. ازت میپرسن راهکار شما برای برون رفت از این حجم عظیم مشکلات چیه؟ میگی فلانی شش کلاس سواد داره. خجالت هم خوب چیزیه.
محمد مهدی
۰۸:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام علیکم.
عزیزانی که الان پیام می گذارید لطفا مشخص کنید که کدام کاندیدا حرف میزنه و کدام کاندیدا برنامه داره.گفتن اینکه دارن حرف میزن غیبت همه رو کردید؟؟
پس مشخص کنید که کدام کاندید با اسم چه روش و برنامه ای رو داره
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
رای ما رئیسی
میاد
دست دزدارو کوتاه میکنه و با مدیریت خوب و دزدگیریاش فقر میره
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دکترقاضی زاده و جلیلی برنامه دارند اما تنها کسی که نشون داده قدرت عمل داره رئیسی هست ایشالا اجماع مردم رو ایشون باشه تا راهی باز که افراد شایسته بتون سرکار بیاند (نه تنها قاضی زاده و جلیلی بلکه هزاران هزار فرد لایق در دستگاه های اداری و دولتی).
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یکی از این کاندیا ها چرا از آقای همتی سئوال نمی کند جناب اقتصاددان خودت و دولتت به دنبال این هستید که به قبولانید مردم و جوانان مشکلشان موزیک و رقص و آواز است در صورتیکه همان کسی که به دنبال موزیک و یا هر چه که شما فکر میکنید شغل و در آمد و رفاه و امنیت شغلی و کانون گرم خانواده و نیاز به مسافرت و گردش و سیاحت حد اقل در کشور خودش است همین جوانان نیاز به مسکن و خودرو و حد اقلهای برای تشکیل زندگی هستند آدم آس و پاس دل شنیدن موزیک را هم ندارد و خوش نیست جناب اقتصاد دان خودت و اهل بیتت خوشید چون هر آنچه که لازم است برای خودت و خانواده ات فراهم و شما باید برقصید و خوش باشید این شما هستید از اینکه بساط عیش و نوش برایتان در این مانن سفرهای خارجتان فراهم نیست در عذابید . چرا پاسخ امثال اینها داده نمی شود که مشکل اصلی چیست که دارند به جوانان و ملت توهین میکنند نان را از مردم گرفته اند و میگویند مشکلشان رپ و عیش نوش است واقعآً ملت اینقدر ذلیل شده که دنیا به ریش ما بخندد که افراد مدعی ریاست جمهوری هم برای ریاست مارا اینقدر نادان فرض کنند .
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی با این افاضات میخواد وانمود کند که به روز است،هیچ برنامه و کارنامه ندارد.
ساسان
۰۸:۱۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
نمیشه از کاندیداهای محترم خواست که اگر صورت انتخاب شدند اسامی وزیر هاشون رو و سوابقشون اون افراد رو به مردم اعلام کنن تا ما ببینیم که کاندیداهای محترم برای وزارت خونه ها چه کسانی رو قراره انتخاب کنن؟
اینطوری ما میفهمیم که کدوم کاندیدا واقعا داره با برنامه ریزی داره داخل میدون میشه
مگر نه نشستن و از هم انتقاد کردن واقعا جذاب نیس
اون کسی که واقعا برنامه داشته باشه از برنامه هاش میگه و کارهایی که میخواد انجام بده و اون کسی که برنامه نداره روی حرفها و برنامه های دیگر کاندیداها تمرکز میکنه و از دیگران انتقاد میکنه
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آیا همتی و مهرعلیزاده بازی با زنان را شروع کرده اند؟
همتی: 5 زن در کابینه
مهرعلیزاده: 3 زن در کابینه
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دکتر قاضی زاده: اگه قراره به این چیزا باشه من همه کابینه رو از زنان انتخاب میکنم که تو این مورد دستی بالاتر از من نباشه #شایسته_سالاری
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آیا همتی و مهرعلیزاده بازی با زنان را شروع کرده اند؟
همتی: 5 زن در کابینه
مهرعلیزاده: 3 زن در کابینه
سید امیر
۰۷:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همه ملت می دانند اطلاعات زیادی آقای رئیسی نسبت به دو کاندیدای پوششی دولت ضعیف و پر فریب روحانی دارند اما خویشتنداری و حفظ آبرو می کنند
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
در مناظره دیروز اکثر کاندیدا متوسل شدن به رای اقشار ضعیف جامعه، این به این معناست که دولت روحانی مردم بیشتری رو نابود وضعیف کرده که حالا نامزد ها میخوان رایشون رو از میان قشر ضعیف جامعه بگیرن
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتون سر وته یه کرباسین
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من حاضرم هر روز پیامک حجاب برام بیاد ولی دلار بشه ۱۰۰۰تومن
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ایول
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
منم حاضرم هر روز گشت ارشاد باشه ولی ارزونی باشه
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
الان واقعا درد جامعه ما گوش دادن به رپ و شجریان و.... است جناب همتی مردم را چی فرض کرده اید. باز ساده لوحان را میخواهی گول بزنی ولی کور خوانده ای دیگر حنای شما اصلاحاتچیهای همیشه طلبکار کذاب رنگی ندارد؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درسته
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تعجب میکنم‌ همتی و مهرعلی زاده چجوری تایید صلاحیت شدن قحطی رجال بود واقعا؟؟؟؟؟؟؟
آرش
۰۴:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
این مهرعلیزاده هنوز خبر نداره که ایران اکثر ترک زبان ها (به قول این گلابی) اذری زبان هستند و زبان آذری هم وجود داره! این خودش هویت خودشو داره تکذیب میکنه و دنبال نفاق هستش! مرگ بر منافق! در ضمن داره شعارهای پانترکیسم هم میده آقای صدا و سیما
ناشناس
۰۴:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلی زاده که مدام مدرک تحصیلیشو با تکبر تکرار میکنه که اقتصاده و اقای رعیسی رو تخریب میکنه اونوقت بین یک تا هفت عدد هشتو انتخاب میکنه باید به مدرکش شک کرد
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کلی خندیدم به این سوتی ش
آقای ادعا
ناشناس
۰۳:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
راي بدي ندي رئيسي از قبل انتخاب شده
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام. باز ادعاهای بی اساس! اگر انتخابات در ایران چنین بود، دولت اصلاحات و دولت اعتدال دو دوره پیاپی برای ریاست جمهوری و تشکیل دولت انتخاب نمی شدند.
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
نادون اگه از قبل انتخاب شده اینا اینجوری تلاش نمیکردن
فرزاد
۱۱:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم فریبکاران رپ بازان چند زنه دولت فریب و دروغ گو
ناشناس
۰۳:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من فکرمیکردم فقط مردم طبقه اول ودوم جامعه عقده ای هستن تونگو مسئولانمون عقده ای ترتشریف دارن.جدی جدی بایدازاین ۷توموزبایدیه دونه پرتقال انتخاب کنیم؟؟؟شوخیشم خوب نیست
ناشناس
۰۲:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یعنی چی اکثریت مردم معتادند . واقعا بی احترامی می کنند

نکنه جامعه آماری رو از اطرافیان خودش شروع کرده
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کالا همه را به کیش خود پندارد،این بابا هم به خودش و اطرافیانش نگاه کرده ، توهم زده .
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
منظورش خودش و خانوادش و اطرافیانش هست
بنده خئا
۰۱:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با اخلاق ترین و با برنامه ترین و دست پاکترین نامزد دکتر رییسی هستش.

همتی ومهرعلیزاده میگن شما ۵نفر!!!
بابا برنامه تون چیه؟
حرفتونو بزنید.....دست زدید به هوچی بازی....
چیزی در چنته ندارند فقط تخریب می کنند...خدا خودش عاقبت انتخاب رو بخیر کنه
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سید عزیز که دل دل ما هستن و جناب جلیلی هم نشون دادند که آسیبهای کشور و راهکارهای رفع اونها رو خوب و عمیق مطالعه کردند. به فضل خدا انتخاب مردم هر چه باشه، از برنامه هاشون استفاده بشه.
علی
۰۱:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام به دوستان جناب اقای همتی ایا رپ میتواند مشکلات جوانان و کشور مارا حل کند/؟/
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی شاید بتونه بزن و بچه های خودش رو مجبور کنه که موسیقی رپ گوش بدن اما حق اینکه به مردم این توصیه بکنه رو نداره .
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی حاضر است تن به هر کاری بدهد برای رئیس جمهور شدن اما تو به درد لای جرز هم نمی خوری بدبخت برای هیچی آبروی نداشته ات را بردی فکر کردی با تهمت افترا می توانی نظر ملت را جلب کنید مهرعلی زاده بدتر از تو و تو بدتر از او انسان اگر انسانیت خود را زیر پا بگذارد فرقش با حیوان چیست
جمشید
۰۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام٬ معمولا رسم این است که مجری یک سری سوال های مهم و احاد روز را تشریح و سپس هر کاندید جواب و برنامه خودش را بیان کرده و توضیح میدهد. به این طریق تماشاچی امکان مقایسه و انتخاب بهتری از بین کاندیدادها را خواهد داشت. قابل توجه است که کانیداد ها هم از فن استاد دونالد ترمپ در تحقیر و کوچک کردن رقیب خود استفاده زیادی میکنند.
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یبار دیگه هم میگم نامزد انتخابات نباید سخنگوی باکلاسی باشه باید افراد کاربلدی باشن منظور از سخنگوی باکلاس چیه یعنی طرف نیاد حرفایی بزنه که اونو محبوب کنه حرفای زیبا بزنه طرف بیاد چارت برنامشو برا حرف قشنگم رو کنه نمیدونم یا اینا بی برنامن یا واسه اسم رسم میخان رئیس جمهور بشن کاش میشد از هرکسی که میخاد رئيس جمهور بشه شورای نگهبان برنامه ریزی هایی که برا این چهارسال رياست جمهوریشون میخان انجام بدن در قالب یه سند ببینن بررسی کنن بعد انتخابات اگر قبول شدن همونو کنن سند همکاری یه رئيس جمهور خادم مردمه ولی وقتی قبول میشن یجوری نگاه مردم میکنن انگار مردم زامبین از نظر من کنار یه رئيس جمهور باید یه فرد از قو قضائیه باشه که هیچی از چشم این قوه خارج نمونه حتی موارد خیلی سری تا کسی حق کم کاری نداشته باشه نه کنار رئيس جمهور بلکه تو تمام ادارات دولتی هم باید باشه
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خوش به حال معلمین عزیز همیشه بهشون توجه میشه ، چرا درمورد کادرسلامت صحبت نمیکنین کاندیداهای عزیز ، اقای رئیسی شما گفتید فرصت پنج ماهه میدم که مشکلات کادر درمان رسیدگی وحل وفصل بشه این فرصت یه ساله شد ولی هیچ مشکلی حل نشد شکاف بین پرستار ودکتر بیداد میکنه وزارت بهداشت وزارت پزشکانه و ما پرستارا مث برده ، هیچ بهایی به کادر سلامت داده نمیشه افزایش حقوقشون دقیقا مث سایر ارگانها بوده حتی شاید بعدتر از انها اعمال شده مث فوق العاده ویژه که چندین ماه بعد از فرهنگیان اعمال شد . حتی اقای قاضی زاده هاشمی هم در مورد کادر سلامت صحبت نکرد البته از ایشون انتظار نمیره چون خودش پزشکه چه نیاز به طرفداری کردن وپیگیری حل مشکلات کادر سلامت . ولی بازم رئیسی بهترین گزینه هست البته اگه یه وزیر انتخاب کنه مدیر باشه نه دکتر شاعر
!
۰۰:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من مناظرات را دیدم و از برنامه ها و طرح های کاندید ها هیچی دستگیرم نشد .
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یک سوال از آقای رئیسی : طبق ادعای شما که از 19 سالگی در قوه قضائیه تا به حال مشغول بودید لطفا بفرمایید شما کی وقت کردید کنکور امتحان بدهید ودانشگاه قبول شده وتا مقطع دکتری درس بخوانید ومدرک دکتری بگیرید؟این سوال در باره مدرک حوزوی شما نیز صدق می کند.
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تا حالا ندیدی کسی حین کار تحصیل کنه
نادر
۱۱:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همونطور که همتی در بیست و 4 سالگی علی رغم کارمند بودن در صدا و سیما از انگلیس مدرک دکترا گرفته. اونم در بحبوحه جنگ. نمی دونم چرا همه خائنین و اصلاحی ها یه سر به انگلس زدن و اومدن ایران
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همونجوری که برخی ها در اوج جنگ و دارا بودن مسئولیت امنیتی از دانشگاه انگلیسی مدرک دکترا گرفتن و الان حتی نتونستن این مدرک رو ثابت کنن . اگه دنبال جوابت هستی به گفته ی آقای رئیسی یه کم تو اینترنت جستجو کنی حتماً جوابت رو می گیری . آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است .
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
لابد بدون کنکور قبول شده وسوالات رو با جوابشون می آوردن اتاقش واون هم از رو می نوشت تازه پایان نامه ویا تز دکتری هم کس دیگه ای برایش نوشته مگه میشه با این مشغله کاری دادگستری ها وقضات اینها وقت داشته باشند درس هم بخوانند هر کسی که می گوید ضمن خدمت درس خوانده دروغ گویی بیش نیست
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همتی وعلیزاده هردو قصدشون تخریب ریسی
رای ما فقط ریسی
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مگر شاهین نجفی مرتد نیست؟!چرا فرمانده محسن رضایی یک بیت شعر از شاهین نجفی قرائت کرد
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای مهر علیزاده از بین عدد 1تا7 عدد 8رو انتخاب کردن . چند کلاس سواد دارند؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
آقای دددکککتتتررر مهر علیزاده !!!!!
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اینها که صلاحیت‌دارها بودند پس بی‌صلاحیت ها چه پدیده‌ای هستند!
امیر
۰۰:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
هنگام حضور نامزدها در محل مناظره آقای جلیلی با تیبا آمد آقای رئیسی با سمند آمد وبقیه نامزدها با پژو آمدند کار آقای جلیلی بسیار جالب بود
رضا
۲۳:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
برنامه ای که ترتیب داده بودند نمیشه اسمشو گذاشت مناظره باید یک سئوال مطرح می شد و همه کاندیداها درباره یک سئوال واحد نظرات و برنامه های خود رو بیان می کردند تا بینده کاندیدایی را که بهترین برنامه را ارائه داده انتخاب کند .
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
من با حذف کنکور تا حدی موافقم اما موافق با جذاب کردن سربازی به شرط حفظ بیشتر اقتدار و امنیت کشورم اما نه به بهانه هایی کمرنگ شدن و کاهش قدرت دفاعی و نیروی آماده دفاع کشور. موضوع کم اهمیتی نیست. به خصوص که دشمنانم از هر سو بتوانند می‌خواهند تروریست و انتحاری و داعش وارد کشور کنند. کاش آقای قاضی زاده حرفی را که میزنه همه جوانب احتیاطی را هم سنجیده باشه. با این کاهش رشد جمعیت اگه همین جوانان غیور از کشور محافظت نکنند چه باید بکنیم. این دیگه بازیکن فوتبال نیست که بشه از جای دیگه خریدش. خدایی نکرده با جنگی غافلگیر نشویم.
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
امشب در مناظره آقای همتی خلق و مکنونات قلبی خودش رو نشون داد و هر چه به زور رشته بود پنبه شد.
وقتی به ایشون گفته شد کارمند د‌ولت کلمه کارمند رو نسبت به خودشون توهین دانستند
استی کارمندان عزیز، اگه این کلمه حرف بد و زشتیه تا اعتراض کنیم و بگیم زین پس به ما کارمندان بگویند پرزیدنت
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
پس ما کارگرا چی داداش؟؟
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
این بنده های خدا بند القاب اشرافی هستند .
مگه نه اینکه در مناظره ی اول بهش مجری بهش گفت آقا و نگفت جنا چقدر بهش برخورد .
اگه خدای نکرده دوباره روزی اینها بیان در راس کار ما باید به فکر جانپناه باشیم !
محمد
۲۳:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
این مهرعلی بی مهر فقط دنبال تفرقه هست، ماتوکشورمون آذری داریم نه ترک ترکیه ای، فقط حرفهای الکی میزنه وحاشیه های بیخودی درست میکنه،یاشاسین ایران بزرگ
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
محمد عزیز این حرف آقای مهر علی زاده تفرقه نیست اگر شکی دارید بهتر است بروید تاریخ بخوانید از سلسله سلجوقی تا قاجار ما تنها در ایران ترک زبان داریم وآذری فقط نسبت مکانی است که در آن ساکن هستند وبه علاوه این ترک ها بودند که برای صده ها در ایران حکومت تشکیل دادند وتمامیت ارضی آن را همیشه حفظ کردند ودر این راه خونهای بسیاری فدای وطن کردندواگر ترکها افکار ناسیونالیستی داشتند هرگز نام این کشور که شما در آن سکونت دارید ایران نبودپس ترکهای آذری وتمام ترکهای ساکن در این کشور مثل دیگر اقوام موجود در ایران خود را ایرانی می دانند وبه آن افتخار می کنند لطفا فرافکنی نکنید .
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
در مورد فیلترینگ هم نسبت ناروا به دکتر رییسی داده اند فیلترینگ تلگرام در زمان ریاست آقای شاهرودی بر قوه قضائیه و با رای روحانی بود و آنموقع آقای رئیسی نبودند. این اصلاح طلبان از خدا نمی ترسند که این همه دروغ میگویند ،،!!!!؟ همچنین در مورد مدرک آقای رئیسی هم دروغ میگویند و گویا مدرک خود ایشان اشکال دارد؟؟ کذابان اصلاح طلبکار
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ما آذریها نه به مهرعلیزاده رای میدهیم و نه به همتی کور خوانده اید. اصلاح طلبان کذاب بی لیاقت
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
درود برغیرتت یاشاسین آذربایجان ایران
ناجی
۱۱:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مهر علیزاده مثل موسوی می خواد از احساسات قومی قبیله ای ما سوئ استفاده کنه و بعد کلا یادش بره که خودش آذریه. کذاب دروغ گو
محسن
۲۳:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
خلاصه از مناظرات معلومه از دونفر از نامزدها باید احتیاط کرد که دارن حاشیه های زیادی برا کشور درست میکنند ..
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مناظره ها نه تنها داغ نیست، بلکه مسخره وتکراری وازقبل مدیریت شده هست!!؟
هادی
۰۷:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بی انصاف نباش دیگه
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
من به قاضی زاده رای میدم
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عالی مناظره رو پیش میبره. در آرامش. با این حال رئیسی رو رئیس جمهور بهتری در این اوضاع میدونم.
موسی
۰۸:۲۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
همین که رای میدی درود بر شرف و غیرتت
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
رانت رانت رانت
ماشین " پورش" فامیلاشون یادتون رفته...؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
۲۳:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای همتی اگر می خوای رپ گوش کنی، اگر می خوای حسینه نباشه، اگر می خوای بند و باری که اقایان اصلاح طلب ترویج کردن و تو ادامه بدی..... واقعا جای تاسف مثل تویی الان تو این مملکت هر حرف مفتی را می زنی.
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
میخواد باشه کانادا داره روکشی میکنه فعلا.
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یکی باید جلوی این بگیره واقعا
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام اقای رییسی اطاعات دقیقی از فساد دارند اما انها را بیان نمی کند اقای همتی از حزب کارگزاران هستد در اینتر نت سرچ کنید خریداران کارخانه رشت الکتریک چه کسانی هستد ایا اقای همتی می تواند جلوی سواستفاده هم حزبیهای خودش را بگیرد
موسی
۰۸:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
اینها (کارگزاران و اصلاح طلبان) همه سرشون تو یه آغوره
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،یکی از کاندیدها همه مطالبش را از روی برگه می خونه حتی جمله های عادی و حتی ضرب المثل ها و حتی احادیث را، معلومه برایش نوشته اند
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تازه ازروغلط میخونه.خداروشکردکترومهندس هم هست.تودانشگاههاچی یادمیدهند.این که روخونی هم بلدنیست یامدرکش قلابیه
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عجبا
اناری
۲۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
همتی عزیز دل برادر مشاورینت چکار میکنن. اینا چیه خوردت میدن. نمیگه مردم نه که رای بهت ندن مسخرت هم بکنن. مرد حساب جمعیت کثیری از اجتماع معتادین هستند؟ این آمار رو کی بهت داده؟ الان همه امیدت به معتادهاست؟ من نمیگم امیدت به خدا باشه چرا که تو که طی دو سال مردم رو به خاک سیاه نشوندی نمیتونه امیدت به خدا باشه. ولی امیدت به معتادها هم نباشه. غصه نخور بالاخره یه طوری میشه.
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
معتادان از تو بهتر حالیشونه با این اراجیف گول تورو نمی خورند.
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فکر چند وقت دیگه رو میکنه که بیفته زندان اونجا معتادان عزیز هواشو داشته باشند
موسی
۰۸:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
حضرت امام خمینی (ره) فرمود امیدم به شما دبستانیهاست
چهل سال بعد آقای همتی : امیدم به شما معتادینه
ت
۲۳:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نحوه مناطره بسیار ناپسند و تحقیر کننده است و صدا سیما در این کار مقصر است روش مناطره باید به دوره دولت دهم بر گردد و مثل مشاعره خرد سالان برگزار میشه این روش مناطره نباشد بهتر است فقط وقت هدر می رود بعضی کاندیداها مثل مهر علی زاده و همتی در حد مناطره نیستند و به نظر این دو نفر را برای جوک آورده اند مهر علی زاده که واقعا صفر است و چیزی برای گفتن ندارد فقط به مدرک آقای رئیسی گیر می ده مثل اینکه مشکلات کشور و گره را پیدا کرده در حالی که آقای رئیسی یک عالم و تحصیلکرده و از افراد کار بلد و با اخلاق و ووو و می باشد تنها وزنه توانا برای اداره و مدیریت کشور فقط و فقط آقای رئیسی می باشد
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
به رئیسی رای می دم همتی یا مهر علیزاده خودشونم بکشن بهشون رای نمی دم این دونفر خیلی پرو هستن خجالت هم چیز خوبیه
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
کل مناظره اینه مسئله جوانان مهم است،مسئله زنان مهم است،مسئله معلولان مهم است،مسئله اقتصادی مهم است،....خب بزرگواران همه ما میدونیم اینا مهم ان راهکارتون براشون چیه؟
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
بازم استفاده از شگردهای نخ نما توسط همتی و مهرعلیزاده
آقای مدعی سواد که بین هفت کاندیدا شماره هشت رو انتخاب می کنه و به سواد بقیه ایراد می گیره.
همتی هم که یا خود زنی و مظلوم نمایی می کنه
یا آویزون اسم بقیه می شه ،برای جلب رای جه نمایشایی می ده.
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
قرعه کشی در نوبت سوالات کاملا به نفع اصلاح طلبان است,قرعه کشی نباید به دست حیدری انجام بشه
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با حرفی که زدی کاملا موافقم چرا همیشه چه در مناظره اول و مناظره دوم همتی آخرین نفر بوده تا حرف های داغ و تحریک کننده و پوچ رو به مردم بزنه چرا
واقعا متاسفم
سوال مهم از کاندیداها
۲۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نظر کاندیداهای در خصوص سازمان آموزش فنی و حرفه ای که نبض مهارت آموزی و دروازه ورود جوانان به بازار کار می باشد چیست؟ آیا حاضرند این سازمان آموزشی را ارتقا دهند و از زیر فشار وزارت غیرتخصصی کار نجات دهند؟
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
انشاله بعداز انتخابات میبینیم ۶۰ درصد آقای همتی که حدودا ۳۰ملیون به بالا میشود چندتاشون میان به همتی ومهرعلیزاده که همون روحانی وخاتمی هستن واز یک جا آب میخورن ونگاهشون به بایدنه واز حجاب وحسینیه ناراحتن میان پای صندوق همتی رو به آرزوش میرسونن .اینهارو دیگه میبینیم اگر حال خوب را هم نبینیم
Bakhtiyari
۲۲:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مناظره یعنی اینقدر با هم بگو و مگو و رقابت باشه تا شایسته شناسایی شود اینگونه هیچ مشخص نمیشه.
درود بر مرد اقتصاد و سرباز اقتصاد ایران دکتر رضایی میر قائد
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
تکلیف همتی و مهرعلیزاده که مشخص هست وقتی همش حاشیه و حرفای الکی باشه و بعد هم خط قرمزهای نظام و انقلاب این ملت را رد بکنی و بعد هم بگی مثل دشمنان که اره انتخابات از قبل تعیین شده هست تکلیفت معلومه.اقای زاکانی هم بیشتر عصبانی هستند و فکر کنم فقط قصد دارند که نشان ملت بدهند که اینها خلافکارند و قصد جدی انگار ندارند اقای رضایی بیشترانگار چند برنامه مختصر دارند بین سه نفر دیگه اقای رئیسی بنظرم در قضائی بهتر عمل خواهند کرد تا ریاست جمهوری و اقای جلیلی و هاشمی برنامه های کامل و پری دارند ولی هنوز خودشان را از هم متنایز نکرده اند که بتوان گفت این بهتر است تا ان یکی.از صدا سیما خواهشمندم مناظرات را تغییر دهند درسته این شیوه هم خوب هست ولی شیوه دیگر و بهتری هم هست امیدوارم انجام دهند تا ان دو یانفر که انگار برنامه ندارند و فقط حرف هستند کامل رنگشان مشخص شود و البته این دو تفر هم که برنامه دارند بتوان دید کدام برنامه بهتر است
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام. زمان مناظره خیلی کمه. تا میخوان کمی توضیح بدند، زمان تموم میشه. از بیانات آقای جلیلی اینطور موجه شدم که مشکلات جاری کشور رو دقیق مطالعه کردند و برای رفع اونها برنامه ریشه ای دارند. اما شاید در روزهای آتی به این نتیجه برسیم که برای پرهیز از تشتت آراء به جناب سید رئیسی رای بدیم. در اینصورت به فضل خدا بسیار امید دارم که از حضور آقای جلیلی و برنامه های ایشون در دولت استفاده بشه.
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
رای ما فقط دکتر مهرعلی زاده
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
من آذری به این رای نمی دهم مدرکش هم گویا اشکال دارد و سالهاست هنوز تز مدرکش را ارائه نداده.
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی احمقی
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
من سوال دارم چون دستم به دامن روحانی نمیرسه از نماینده اش میپرسم واز اهالی سیاسی مگر دولت روحانی نگفتن برجام تحریمهارو لغو میکنه چرا لغو نشده چرا برجام باید طوری نوشته وامضا بشه که ترامپ بتونه بیشترش کنه وچه کسی مسئول تحریم ماست بعاز برجام ودرضمن کارانه روحانی برای بیکاران کجا رفت وبیمه سلامت بیکاران چی شد طرح ایثار گران که قرابود بیمه تکمیلی به سربازان جنگ بده چیشد سلی ۱ملیون شغل چیشد
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد عشق من
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
رجل سیاسی یعنی بعد از به نام خدا گفتن لگدی بر دولت قبلی بزند و بعد از آن بدون برنامه، با مردم همدرد باشد . رجل سیاسی یعنی بین اعداد 1 تا 7 ، عدد 8 را انتخاب کند . رجل سیاسی یعنی (فقط) در مناظرات به فکر مردم باشد.

به خدای احد و واحد مناظرات، انتخابات و.... آب در هاون کوبیدن است. به این کار عبث ادامه ندهید. در عوض ماسک بزنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید. :)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
دوره ی قبلی که رسانه های معاند از یک کاندید برای اهداف خاصی حمایت کردند، انتخابات آب در هاون کوبیدن نبود؟
اکنون که غربگرایان باید با مردم خداحافظی کنند، انتخابات شد آب در هاون کوبیدن؟
علی
۲۲:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
من به آقا محسن رضایی رای می دهم. ایشان برنامه هاشون رو با دلیل و مدرک بیان نمودند.
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
از آموزش و پرورش فلک زده و دامپروری با خاک یکسان شده سوال نمی‌پرسند میان میگن برنامه تون واسه امید جوانان چیه بعد رضایی هم بگه یاشاسین آذربایجان.دامدارا به رییس جمهور بعدی امیدی نداشته باشید برید ی خونه حاشیه شهر اجاره کنید
hoo
۲۲:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
اخ من نمیدونم به کدوم یکیتون رای بدم شماهایکه بجای بی احترامی بهم دیگه بیاین باهم مرد مردونه دورهم بشینیدوهمفکرکنیدچطوری میشودارامش روبه مردم ایران هدیه بدید.واقعا متاسف شدم
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
ظاهرا بعضی از نامزدها متوجه نیستن که برخی اظهاراتشون فقط روحیه جنجال، تفرقه و اعصاب خردی رو به جامعه تزریق میکنه، نه امید به آینده بهتر رو. نظام اگر میخواست رئیس جمهور انتخاب کنه دولت اصلاحات و دولت اعتدال دو دوره رای نمیآورد. این همه تفرقه افکنی و جنجالهای بی مورد در گذشته بس نیست؟ مردم آرامش میخوان، حل مشکلات میخوان.
آب بازی تو پارک مسئله و دغدغه جامعه است؟! آقایون متوجه هستند که مطرح کردن اینطور مسائل، توهین به مردم و نازل پنداشتن سطح خواسته ها و دغدغه های اونهاست؟
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نظرم روی آقای رییسی بود اما امروز اقای قاضی زاده نظرمو به خودشون جلب کردن
حالا فعلا وقت هست تا انتخابات باید دید بقیه هم خودشونو تکونی میدن
هادی
۱۰:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام اقای قاضی زاده ی عزیزهم باتمام برنامه هاشن درخدمت دکتررییسی ونظام اسلامی دولت مردمی ان شاالله
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
همش حرف فقط حرف
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
فقط حرف همش حرف
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
وعده های پوچ
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
وعده های سرخرمن
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
حیف فامیلی مهر علی زاده تو کجا مهر امیر المومنین تو دلت هست ؟؟؟
تو اصلا بوی علی هم نمیدی با این نوع بیان مواظب روزگار باش سرت باا میاد با این همه بی شخصیتی و بد دهنی.
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نه اصلاح طلب نه اصول گرا
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام بر ابراهیم
سلام بر سید بزرگوار و مستقل
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
کار ندارم ولی بازم آقای قاضی زاده هاشمی کمتر برعکس بقیه کلی گویی میکرد و در حاشیه نبود. مهرعلیزاده که فقط برا خراب کردن رئیسی وقتشو حروم میکرد
بابا از راهکاراتون برا بدبختی بگید.
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده اومده میگه چرا نمیزارید تو پارکا آب بازی کنن؟؟؟!!!
طرف انگار اومده واسه کودکستان نامزد شده،...
من جوون دغدغم الان اینه که برم تو پارک آب بازی کنم...
هادی
۱۰:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعاتخصص همتی رادیدیم دلارار10تومن به 30 تومن ولی رییسی احیا 2000کارخانه ممکنه برای شمامهم نباشه تخصص ریسی نجات رشت الکتریک از خانمها دوستان همتی ازخداومحرومین وشهدا امام مادر6 شهید خجالت بکشید بعدبگید به کی رای می دهیم
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
نظر ما رو که نمی زنی ولی بدون من اگر شرکت کنم قطعا به رئیس و زاکانی رای نمی دم
همتی تخصص داره و قاضی زاده ادب و متانت
باقی در این حد نیستند
باشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فدای تخصص همتیت نشم من!!!!
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عجیبه که سلبرتی ها از کسی حمایت نمیکنن
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
صب کن دارن برنامه ریزی میکنن.
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کسی پولشون نداده.مجانی که کارنمیکنن
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده:
نخبه های ما رو تو پارک ها بخاطر آب پاشیدن به هم میگیرن و بخاطر همین دارن مهاجرت میکنن
خودت مهاجرت نکنی نابغه
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مهر علیزاده میاد به سواد بقیه گیر میده اونوقت خودش بین ۱ تا ۷ عدد ۸ رو انتخاب میکنه!!
فرزاد
۲۲:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
واقعا یکی مثل همتی رئیس جمهور بشه خجالت آوره.. نه صحبت میتونه بکنه نه پرستیژ داره
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده توکه ادعای سواد میکنی چرا از ۱تا ۷ عدد ۸ انتخاب کردی آقای باسواد که هی به رییسی میگی ۶کلاس خونده

رای ما رئیسی
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی تورو خدا بیا از دزدا نجاتمون بده
بیاااااااااااااااااااااااااااااااا
خسته شدیم
فقیر شدیم از دستهای دزدی
بیااااااااا
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
سید ابراهیم چشم دشمنات کور
راد
۲۱:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
آقای مهر علیزاده .امامان معصوم ما هم درس کلاسیک نخوندن ، دانشمندان دینی ما هم در سده های گذشته درس کلاسیک نخوندن ، معمار بزرگ انقلاب اسلامی خودمون و خیلی های دیگه ، درس کلاسیک نخوندن ، ولی در همه امور سرآمد بودن .آیا مشکل شما درس کلاسیک هست ؟ ای کاش یه نگاهی به لیست دروسی که در حوزه تدریس میشه رو نگاهی می انداختی !!!
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام. البته علم معصومین علیهم السلام، علم الهی است و نباید با علم اکتسابی و متعارف انسانهای عادی مقایسه شود. لذا جدای از این مورد، بنده نیز صرف مدرک تحصیلی کلاسیک را تعیین کننده نمیدانم. تجربه نیز این موضوع را نشان داده است. دنیای سرمایه داری را عده ای از به اصطلاح اقتصاددان ها با نظریه های نادرستشان به خاک سیاه نشاندند. و البته بالعکس، بسیار دانشمندان درس خوانده ای هم بوده اند که به بشریت خدمت کرده اند. سید عزیز درباره مدرک تحصیلیشان توضیح دادند. اما در کل، مدرک دانشگاهی که برخی کاندیدها زیاده بر آن تاکید دارند، به تنهایی و فی نفسه تعیین کننده نیست.