سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان به مناسبت در گذشت خبرنگار پیشکسوت همدانی

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان در گذشت سید صدرالدین موسوی خبرنگار پیشکسوت همدانی را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی دهقان نیری,مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان در گذشت  خبرنگار پیشکسوت همدانی سید صدرالدین موسوی به فعالان با اصالت رسانه را به جامعه هنردوست و اصحاب رسانه استان همدان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق                  ثبت است بر جریده عالم دوام ما

خبرنگاران و اهل قلم چشمان بینا و تریبون های با شهامت جامعه هستند که با هوشیاری و درایت رویدادهای پیدا و پنهان را در صفحه روزگار ثبت می‌کنند تا خود نیز در تاریخ نامدار و جاودانه شوند.

خبر آسمانی شدن پیشکسوتی با تجربه و مهربان از اهالی قلم مرحوم استاد سید صدرالدین موسوی از فعالان با اصالت رسانه و همکار سابق هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان قلبم را اندوهگین و متالم ساخت.

اینجانب که سال‌ها افتخار دوستی و معاشرت با این فقید پر کشیده را داشتم از صمیم قلب به خانواده بسیار ارزشمند رسانه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان و خانواده گرانقدر ایشان، دوستان ، همکاران و اهالی قلم عرض تسلیت و تعزیه داشته از خداوند متعال برای آن مرحوم والاترین جایگاه و آمرزش الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی خواهانم .
اینجانب را در غم خود شریک بدانید.

مهدی دهقان نیری
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان

مرحوم سید صدرالدین موسوی صاحب امتیاز روزنامه فرین که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را داشت بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.