سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشکه های قیر قاچاق گیر پلیس بهار افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران ما در ایست و بازرسی خودروها  ۲۱ تن قیر قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار قیر که در قالب بشکه بارگیری شده بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۱ تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع ، حاوی ۱۱۰ بشکه کشف شد و ارزش آن را کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ نوری با اشاره به این که این محموله از استان‌های مرزی غرب کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های جنوبی حمل می‌شد، بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.