سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون بیش از ۴ هزار کبودرآهنگی در مقابل ویروس کرونا/ استقبال کم مردم از واکسیناسیون

فرماندار کبودرآهنگ گفت: تاکنون در این شهرستان واکسیناسیون بیش از ۴ هزار نفر برای کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الله مهدوی، فرماندار کبودراهنگ در ستاد پیشگیری و کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا این شهرستان گفت: تاکنون در شهرستان بیش از ۴ هزار نفر واکسیناسیون ویروس کرونا برای افراد واجد الشرایط را انجام داده ایم و بیش از نیمی از افراد بالای ۶۰ سال واکسیناسینه شده اند.

او افزود: وضعیت شهرستان از نظر رنگ بندی شیوع ویروس کرونا هم اکنون نارنجی است و مردم همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند  و برگزاری هرگونه مراسم جشن و عزا همچنان ممنوع است.

فرماندار کبودراهنگ عادی انگاری مردم در برابر شیوع ویروس کرونا را عامل احتمال پیک جدید این بیماری دانست و گفت: ویروس کرونا همچنان با ما هست و باید فرهنگ سازی در جامعه برای جلوگیری از عادی انگاری و تجمعات را داشته باشیم.

مهدوی از آمار پایین واکسیناسیون مردم در برابر ویروس کرونا در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: طبق آمار آخرین شهرستان استان از نظر واکسیناسیون افراد واجدالشرایط هستیم و از خانواده‌ها درخواست کرد افراد اولویت اعلام شده برای واکسیناسیون را به مراکز واکسیناسیون ببرند و به فضای مجازی اعتماد نکنند چرا که واکسن‌های تولیدی همه مورد اعتماد هستند.

فرماندار کبودراهنگ به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در تمامی شعب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انتخابات برگزار می شود.

انتهای پیام/ا



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.