سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت کمیته امداد صورت گرفت؛

ایجاد بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی در کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی پارسال بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی با کمک کمیته امداد در استان کرمان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در گردهمایی فصلی مدیران و روسای کمیته امداد استان کرمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد، به شرایط کاری در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: شرایط کاری در این نهاد قابل قیاس با هیچ کجا نیست.

او افزود: کمیته امداد به عنوان یک دستگاه پیشتاز در خدمت رسانی به محرومان و امورات نیازمندان، قدم‌های موثری برداشته است.

صادقی به حجم بالای کاری در کمیته امداد اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حجم کاری که بر دوش کمیته امداد است، متاسفانه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

او به دیدگاه اعتقادی حاکم بر مجموعه کمیته امداد اشاره کرد و افزود:  توقیقات حاصل شده در این نهاد نیز نتیجه همین نگاه اعتقادی و عشق به خدمت گذاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در حوزه اشتغال است و هم چنین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مانع زدایی‌ها، هدف گذاری‌های خوبی در حوزه اشتغال محرومان طی امسال با کمک این نهاد انجام شده است.

او بیان داشت: پارسال بالای ۱۰۰ درصد جذب منابع اشتغال در استان داشتیم که پیش بینی می‌کنیم با تلاش جهادی، امسال نیز بتوانیم با جذب بالای تسهیلات اشتغال قدم‌های موثری در توانمندسازی محرومان برداریم.

صادقی  با بیان اینکه پارسال ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال دولتی و تبصره ۱۶ به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شد، ادامه داد: امسال نیز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال دولتی و تبصره ۱۶ به این نهاد اختصاص یافته که این تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است و همکاران باید با کار و تلاش مضاعف برای جذب این اعتبارات و اشتغال مددجویان و محرومان تلاش کنند.

او گفت: پارسال بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی با کمک کمیته امداد در  استان کرمان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.