سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان

‍ استاندار همدان گفت: در طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان، بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی,‍ استاندار همدان در شورای پدافند غیر عامل استان در استانداری با بیان اینکه پدافند غیر عامل باید تقویت شود، زیرا مهم‌ترین ماموریت این نهاد، حفظ دارایی‌های ملی است اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل استان، اقدامی ارزشمند به عنوان نقشه راهی برای پدافند استان است.

او با بیان اینکه مشارکت نهاد‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تنظیم و تدوین طرح جامع پدافند نقش بسزایی داشتند که قابل تقدیر است گفت: در طرح جامع پدافند غیر عامل استان همدان، بیش از یک‌هزار و ۱۳۹ دارایی مهم شناسایی و معرفی شده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیش از یکصد برنامه متنوع مهم نیازسنجی و در طرح جامع پدافند غیر عامل استان دیده شده که انجام و اجرای آن بسیار ضروری است رونمایی از طرح جامع پدافند غیر عامل استان را در تحولات استان در این زمینه، موثر خواند.

شاهرخی با بیان اینکه ضرورت دارد نقش پدافند غیر عامل برای مردم نهادینه و برای تصمیم‌گیران نیز برجسته شود گفت: پدافند غیر عامل استان در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله کرونا اقدامات مهمی انجام داده است که باعث شده استان در صدر ارزیابی‌ها قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه وجود قرارگاه پدافندی زیستی از عوامل مهم در پیشگیری کنترل و مقابله با کرونا بوده است خواستار توجه به این مهم شد.

در حاشیه این جلسه از طرح جامع پدافند غیر عامل استان با حضور استاندار همدان و معاون سازمان پدافندعیرغامل کشور رونمایی شد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.