سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۱۱۰ هزار رأس دام علیه بیماری طاعون

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات از واگذاری ۱۱۰ هزار دز واکسن طاعون نشخوارکنندگان کوچک به بخش خصوصی در قالب طرح توسعه در شهرستان قاینات خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمودی  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در خصوص واگذاری واکسن طاعون گفت:با توجه به جمعیت بالای دام و کمبود نیرو در این حوزه اداره کل دامپزشکی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور بخشی از پیش بینی واکسیناسیون را در قالب طرح توسعه به بخش خصوصی واگذار کرده اند که امید است مسئولین فنی مراکز با نظارت دقیق بر عملکرد نیرو‌های واکسیناتور توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: این گونه جلسات با هدف برقراری ارتباط مؤثر با فعالان بخش خصوصی در حوزه دارو و درمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود، با تکیه بر خرد جمعی فعالین این بخش برگزار می شود که امیدواریم گره‌ای از مشکلات بخش خصوصی باز کرده و کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم.

محمودی در راستای بهبود روند فعالیت در زمینه دارو و درمان شهرستان، بیان کرد: اتحاد و همکاری بین دو بخش خصوصی و دولتی جهت ارائه بهترین خدمات به دامداران سطح شهرستان را خواستار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در ادامه جلسه به بیان مواردی پیرامون مسائلی همچون باقیمانده آنتی بیوتیک در مرغداری‌های گوشتی و همچنین مواردی مربوط به ثبت گزارش بیماری در سیستم GIS و مشکلات مربوط به صدور مجوز‌های قرنطینه‌ای واگذار شده به بخش خصوصی اشاره کرد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.