سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از مهیا شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات تا مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریمیان فرماندار شهرستان چرداول در جلسه‌ای که با محوریت آمادگی هرچه بیشتر جهت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ، در شهرستان چرداول برگزار گردید ، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا به شکل پرشور در سطح شهرستان چرداول مهیا شده است .

او اظهار کرد: تمام اعضا‌های هیات نظارت ، بازرسی و اجرایی از آمادگی کامل برخوردارند .

در این جلسه در خصوص افزایش شعب و همچنین زیر ساخت‌های انتخابات بحث و تبادل نظر گردید .

مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان ایلام و دیدار با مردم روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول ، گفت: اولویت اول مجلس یازدهم رسیدگی به مناطق محروم است و پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس محرومین و مستضعفین هستند.

او بیان کرد: مردم ایلام در زمان دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی کرده و فرزندان خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند، بنابراین ، این مورد باید مورد توجه قرار گیرد. وظیفه داریم به این مناطق رسیدگی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امسال در بحث روستا‌ها ، محرومیت زدایی، آب، اینترنت، بهداشت و سایر موضوعات، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات کشور را حل کنیم، حل مشکلات مردم به دست خود مردم است و باید از اختیارات دولت کم کرده و به مردم اضافه کرده تا در حل مشکلات مردم کمک کنیم و هر جا مردم در صحنه بودند به بهترین نتایج دست یافتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز حضور و مشارکت در صندوق‌های رای تاثیر گذار است و می‌تواند شرایط آینده کشور را رقم بزند.

او اظهار کرد: ایلام از اولویت‌های مجلس برای محرومیت زدایی است و امسال در بخش محرومیت‌زدایی و اشتغال روستایی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.