سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین:

۱۸ هزار رأی اولی قزوینی، پای صندوق‌های رأی می‌روند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حدود ۱۸ هزار دانش آموز رأی اولی در استان قزوین شامل جمعیت رأی دهندگان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ محمد سرباز مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون دانش آموز رأی اولی در کشور وجود دارد عنوان کرد: طبق اعلام اداره کل ثبت احوال استان قزوین، حدود ۱۸ هزار دانش آموز رأی اولی در سطح استان قزوین شامل جمعیت رأی دهندگان هستند که به تفکیک بیش از ۱۰ هزار دانش آموز پسر و بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر می‌باشند.

سرهنگ سرباز با اشاره به اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی استان در راستای حضور رأی اولی‌ها برای مشارکت حداکثری افزود: سازمان بسیج دانش آموزی استان همگام با سایر اقشار برنامه‌های متنوع و زیادی را از سال گذشته در همین راستا آغاز کرده است.

او اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها راه اندازی پویش‌های مختلف در بستر مجازی از جمله «صندلی داغ»، «انتخاب من» و دیگر پویش هاست که با استقبال و اشتیاق بسیار بالایی از سوی دانش آموزان مواجه بوده است.

سرهنگ سرباز ادامه داد: استان قزوین در اجرای برنامه‌های مجازی در موضوعات مختلف به ویژه در بحث انتخابات در سطح کشور بسیار موفق عمل کرده و مورد تشویق و تقدیر سازمان بسیج دانش آموزی کشور قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها از سال گذشته آغاز شده و از ابتدای خرداد ماه سال جاری با قوت و جدیت بیشتری اجرا می‌شود اضافه کرد: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح برنامه پخش زنده با حضور سخنرانان سیاسی را در کانال شاد بسیج دانش آموزی استان که بزرگترین کانال شاد استان می‌باشد برگزار می‌شود.

سرهنگ سرباز ادامه داد: یکی از کار‌های بزرگی که در حال انجام است، راه اندازی قرارگاه انتخاباتی سعید ایرانمنش در آموزش و پرورش است که هدف این قرارگاه، هدایت آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی و اولیا دانش آموزان به سمت مشارکت حداکثری می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت:این قرارگاه در مناطق مختلف آموزش و پرورش شکل گرفت و بخشنامه‌های بسیار خوبی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش به مناطق ۱۴ گانه استان ابلاغ شد و امروز فرماندهان بسیج دانش آموزی استان و مدیران کانون‌های فرهنگیان و مدیران مناطق آموزش و پرورش و معاونین پرورشی و انجمن اولیا و مربیان در سطح آموزش و پرورش استان، برای هدایت و تشویق مردم به پای صندوق‌های رأی فعال می‌باشند.

او با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار فرهنگی در استان، خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان را تشکیل می‌دهند بیان کرد: در حقیقت ۲۵۰ هزار خانواده در استان در ارتباط با آموزش و پرورش هستند و وقتی ما ایجاد انگیزه در آموزش و پرورش و دانش آموزان می‌کنیم در حقیقت بیش از دو سوم از جمعیت استان، شامل جمعیت مورد هدف ما برای حضور در پای صندوق‌های رأی هستند.

سرهنگ سرباز در پایان از اجرای برنامه‌های متنوع از سوی بسیج دانش آموزی در راستای روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از جمله پادکست، کلیپ، عکس نوشته، موشن گرافیک، برگزاری نشست‌های گسترده استانی و کشوری و ... در فضای مجازی و همچنین برگزاری همایش خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای آشنایی دانش آموزان با فضای انتخاباتی خبر داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.