سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شش مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در بام ایران

مراکز تخصصی کاریابی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی در استان فعال است که از این تعداد ۱۲ مرکز از ابتدای امسال تاکنون راه‌اندازی شده است.

او افزود: مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند توسط نیرو‌های مردمی راه‌اندازی شده است و در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت می‌رسد.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

او اظهار داشت: شش مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان فعال است که این مراکز با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان راه‌اندازی شده است.

محمدی ادامه داد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.