سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

کشف مواد خوراکی قاچاق در ایلام

سرهنگ کیانی از کشف مواد خوراکی قاچاق در ایلام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان ، مبنی بر فعالیت ۲ نفر با هویت معلوم در امر قاچاق مواد خوراکی خارجی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی و فنی ، این قاچاقچان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در این راستا ، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ، ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیر قابل توجهی نوشیدنی و مواد خوراکی خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

او با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ، بیان کرد: در این راستا ، ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به ضربات جبران ناپذیر قاچاق کالا به اقتصاد کشور، اظهار کرد: از مردم خواستاریم در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی افراد سودجو در زمینه قاچاق ، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.