سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

مردم دست از آرمان‌های نظام بر نداشتند/ مشکلات ناشی از عملکرد دولت است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در کشور کم نیست اما مردم دست از آرمانها و ارزش های نظام بر نداشته اند و ضمن مشارکت در انتخابات، اصلح را انتخاب می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان آیت الله رئیسی در استان فارس به نقش مؤثر مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و گفت: امروزه حال و هوای کشور حال هوای انتخابات است، مشکلاتی که در کشور وجود دارد مشکلات کمی نیست اما با این وجود مردم دست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام بر نداشته و حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح را وظیفه اصلی و دینی خود می‌دانند.

او در خصوص علت بروز مشکلات در کشور نیز افزود: بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم‌ها است، بخشی دیگر به کرونا مرتبط است و بخش اصلی آن هم بر می‌گردد به سو مدیریت در قوه مجریه که دولت نامیده می‌شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دستگاه قضائی توانمندی و مدیریت آیت الله رئیسی برای تمام ملت ایران در این مدت چند سال به اثبات رسیده است و همه می‌دانند او توانایی اداره کشور را به درستی دارد و می‌تواند مشکلات معیشتی، اقتصادی، مدیریتی را در کمترین زمان پس از تشکیل دولت برطرف کند.

قادری تصریح کرد: انتخابات نماد مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است.

او نقش رئیس جمهور در آینده و سرنوشت ملت را مهم‌تر از دیگر قوا دانست و افزود: جای تأسف دارد که قوه مجریه به جای تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی به کارگروه مرغ می‌پردازد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.