سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۰؛

سرقت خودرو با خوراندن داروی بیهوشی / کشف موتور سیکلت قاچاق ۲ میلیارد ریالی

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند سارقان خودرو در ساری

سرهنگ نوروز حسین پور سرپرست انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی سمند در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان ساری قرار گرفت.

او افزود: سارقان با کرایه اتومبیل بصورت دربستی در طول مسیر با خوراندن داروی بیهوشی از طریق آب میوه به رانندگان و هدایت آن‌ها به محلی خلوت اقدام به سرقت خودرو آنان می‌کردند.

سرهنگ حسین پور گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته ماموران آگاهی سارق اصلی پرونده و ۳ نفر دیگر از همدستانش که همگی از سارقان سابقه دار بودند را در مخفیگاهشان به دام انداختند.

او افزود: طی بازجویی صورت گرفته متهمان به ۶ فقره سرقت خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف و ۳ دستگاه خودرو سرقتی از آن‌ها کشف و ضبط شد.

پور سرپرست انتظامی شهرستان ساری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف موتور سیکلت قاچاق در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر در حال تردد بود شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ جعفری با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: موتور سیکلت مکشوفه با پرونده متشکله به سازمان اموال تملیکی تحویل شد.

کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، طرح برخورد با عاملان افیونی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودروی متهم جاسازی شده بود خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده باقرار مناسب روانه زندان شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.