سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

دریافت واکسن باعث ایجاد خاصیت مغناطیسی نمی‌شود

سلمان زاده گفت: دریافت واکسن باعث پدید آمدن خاصیت مغناطیسی نمی‌شود و این مسئله کذب محض است.

شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: منطقه جنوب غرب خوزستان از آغاز روند واکسناسیون تا کنون شاهد تزریق ۲۰ هزار واکسن به گروه‌های سنی مشخص شده بوده است و از تمامی افرادی که واکسن کرونا را دریافت کردند هیچ کدام دچار خاصیت مغناطیسی نشدند؛ بنابراین دریافت واکسن باغث پدید آمدن خاصیت مغناطیسی نمی‌شود و این مسئله کذب محض است.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد پایین ۷۰ سال هنوز از سوی وزارت بهداشت و درمان ابلاغ نشده است افزود: از تمامی شهروندان آبادان، خرمشهر و شادگان که سن بالای ۷۰ سال دارند تقاضا می کنیم که برای دریافت واکسن خود اقدام کنند.

سلمان زاده ادامه داد: پس از تزریق هر واکسن نمونه آن برای استفاده در مرحله‌ی دوم افراد ذخیره می‌شود و در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

او زمان توزیع واکسن ایرانی را چند روز آینده عنوان کرد که به محض توزیع تزریق آن نیز آغاز می گردد و به دلیل جوابگو نبودن از نظر تعداد برای تمامی هم وطنان در کنار واکسن‌های وارداتی تزریق می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تبریک به تمام شهرندان سه شهر تحت پوشش دانشگاه و همچنین کادر درمان منطقه در خصوص ارتقای درجه علمی دانشکده به دانشگاه گفت:از جمله مزیت‌هایی که این ارتقای درجه به همراه خود خواهد داشت افزایش سطح علمی منطقه، افزایش پذیرش دانشجو‌های مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های داندانپزشکی، داروسازی و ... و همچنین افزایش هیئت علمی‌ها در سطح منطقه برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

او حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جدید را وابسته به واکسیناسیون معلمان و افراد بالای ۱۶ سال و نیز شایع نشدن ویروس‌های جهش یافته خواند و با فعال بودن ویروس در منطقه جنوب غرب خوزستان ادامه داد: دیروز ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که از این تعداد ۴۲ نفر مربوط به آبادان، ۳۷ نفر خرمشهر و ۴۰ نفر از این افراد شادگانی بودند و در حال حاضر ۴۰ بیمار در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

سلمان زاده در پایان تنها راه جلوگیری از ابتلا و کنترل بیماری در منطقه را تا زمان واکسیناسیون عمومی را استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.