سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک و تسلیت شهادت سردار مدافع حرم مجیدی

مسئولان قضایی استان مرکزی شهادت سردار مدافع حرم سعید مجیدی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به نمایندگی از شورای قضایی استان مرکزی، شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، سعید مجیدی را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خانواد این شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمان الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیرو‌های اهریمنی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی به مقابله می‌پردازند.
مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.
اگرچه خبر فقدان این سرداران بزرگ اسلام خصوصا شهید عزیز، سعید مجیدی برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ و سعادتی عظیم است، ولی راه پرفیض این مردان حق منتهای آرزوی مجاهدان فی سبیل الله بوده و همواره ادامه خواهد داشت.
اینجانب به نمایندگی از شورای قضایی استان مرکزی، شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، سعید مجیدی را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خانواده این شهید تبریک و تسلیت می‌گوییم.

موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی

شهید سعید مجیدی در آستانه رحلت امام خمینی (ره) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیرو‌های داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و امروز

این پاسدار رشید اسلام و رزمنده دلاور مدافع حرم پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به خیل یاران شهیدش پیوست.

از این شهید والامقام سه فرزند، دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.