سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید تنها جگوار هشت سیلندر F-Type در سال ۲۰۲۲

جگوار قصد دارد تولید موتور‌های چهار و شش سیلندر F-Type را متوقف و تنها موتور V-۸ تولید کند.  

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جگوار به دنبال این است که خودرو F-Type را ساده سازی و فقط موتور‌های V-۸ تولید کند.در حال حاضر موتورهای V-۶ چهار سیلندر توربوشارژ و سوپرشارژ در دسترس نیست. مدل پایه جدید مجهز به سوپرشارژ V-۸ با قدرت ۴۴۴ اسب بخار است در حالی که F-Type R هنوز از نسخه ۵۷۵ اسب بخار استفاده می‌کند.

جگوار  F-Type ۲۰۲۲  هم اکنون برای سفارش در دسترس است و با قیمت 71.050 دلار در ماه آینده وارد بازار می‌شود. جگوار اکنون قصد دارد تولید موتور‌های چهار و شش سیلندر F-Type را متوقف کند و تنها موتور V-۸ تولید کند. 

اکنون این خودرو از دو مدل تشکیل شده است، یک مدل جدید P۴۵۰ و مدل R که ماه آینده به فروش می‌رسند. متأسفانه، این حرکت باعث می‌شود ورودی خودروی اسپرت جگوار ۸۳۰۰ دلار گرانتر شود. F-Type P۴۵۰ به صورت کوپه یا کانورتیبل با درایو عقب یا چهار چرخ در دسترس است.

۵.۰ لیتری V-۸ سوپرشارژ آن ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۴۲۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. جگوار ادعا می‌کند که هر دو مدل محرک عقب و چهار چرخ متحرک با حداکثر سرعت 284 کیلومتر در ساعت در ۴.۴ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. F-Type R هنوز هم از موتور سوپرشارژ ۵.۰ لیتری V-۸ با ۵۷۵ اسب بخار قدرت با پیشرانه تمام چرخ استفاده می‌کند و در تست در ۳.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر  بر ساعت در مسیر رسیدن به یک چهارم کیلومتر ۱۱.۷ ثانیه با سرعت 194 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مدل‌های پایه مجهز به چرخ‌های ۲۰ اینچی، ترمز‌های عقب بزرگتر و سیستم اگزوز فعال هستند. مدل‌های چهار چرخ محرک که R-Dynamic نامگذاری شده اند دارای تریم مشکی براق و چرخ‌های منحصر به فردی هستند. آن‌ها در ۱۱ رنگ خارجی در دسترس هستند و حتی بیشتر از جگوار's Special Vehicle Operations (SVO) موجود است.

جگوار F-Type ۲۰۲۲ هم اکنون با قیمت ۷۱.۰۵۰ دلار برای P۴۵۰ کوپه با چرخ محرک عقب و ۸۱.۰۵۰ دلار برای تمام چرخ متحرک R-Dynamic کوپه در دسترس است. قیمت اولیه F-Type R با ۱۰۴، ۳۵۰ دلار ثابت خواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.