سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر البرز؛

ستادهای انتخاباتی شورای وحدت البرز فعال شد/ دانش آموزان رأی اولی پویش انتخاباتی به راه انداختند

مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یکی از کاندیداهای شورای ششم شهر کرج که قبلا هم عضو این شورا بوده با حضور ۲۰۰نفر از افراد یک قوم، ضیافت شام برگزار کرده و بعد از جلسه، سخنران جمع به دلیل ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شده است.

هرچند که مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای شهر آغاز نشده است اما براساس قانون تبلیغات انتخابات کاندیداها تنها مجاز به برگزاری تجمعات با استفاده از ۳۰درصد فضا هستند.

ستادهای انتخاباتی شورای وحدت البرز فعال شد

حجت‌الاسلام والمسلمین موحد رئیس شورای وحدت البرز  در حاشیه جلسه کمیته بانوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ستادهای انتخاباتی شورای وحدت حجت‌الاسلام رئیسی در البرز با کمک نیروهای مردمی فعال شده‌است.

او افزود: ما از طریق همکاری با توده‌های مردمی توانستیم ظرفیت خوبی را در هفت شهرستان استان ایجاد کنیم.

رئیس شورای وحدت البرز گفت: شورای وحدت هر شهرستان درحضور امام جمعه‌های شهرستان‌ها و در دفاتر این عزیزان شکل گرفته است.

او افزود: شورای وحدت از آغاز فعالیتش در استان به‌دنبال ایجاد همدلی و اجماع بین نیروهای انقلابی بوده و جلسات متعدد ما با جریان‌های انقلابی گواهی بر این مدعا است.

دانش آموزان رأی اولی البرز پویش انتخاباتی به راه انداختند

دانش آموزان رأی اولی هدف از راه انداری این این پویش خودجوش را حضور حداکثری و بصیرت افزایی به منظور تشکیل دولت مردمی ،انقلابی و قوی اعلام کردند.

دانش آموزان رأی اولی تجدید میثاق با آرمان های  والایامام راحل (ره)  و شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف این پویش ذکر کردند.

در این پویش با انتشار عکس ، نوشته، فیلم کوتاه، دلنوشته و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری از مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت به عمل آمده است.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که ۶۵ هزار نفر آن رأی اولی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.