سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی: اقلام ضروری زندگی مردم به کالای لوکس تبدیل شده است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از کالا‌های ضروری به کالا‌های لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده‌هایی که درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه در جمع هزاران نفری مردم اسلامشهر اظهار کرد: انسانی که با کمک و مدد الهی راه را بشناسد و مسیر را تشخیص دهد خداوند متعال هم به او کمک می‌کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه تمام امامان ما در مقابل انسان‌های گرفتار و مشکل دار و کسی که غذا در سفره اش نیست یا کم است و کار ندارد و دغدغه معیشت دارد متاثر می‌شدند، تصریح کرد: امروز شرایط به نحوی است که مردم گرفتار شرایط سخت شده اند و وضعیت زندگی شان و خرید و فروششان و تولیدشان قابل پیش بینی نیست و کسی که در بازار و زندگی پیش بینی و آرامش نداشته باشد و ثبات نداشته باشد گرفتار است.

وی ادامه داد: برخی از کالا‌های ضروری به کالا‌های لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده‌هایی که گرفتارند و درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند و کسب و کار دچار آسیب شده و بازاری و کاسب و تولید کننده ما وضعیت نابسامانی پیدا کردند و این شرایط برای همه قابل فهم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قرار بود فساد و تبعیض نداشته باشیم و فقر را ریشه کن کنیم و آیا آنچه امام فرمودند و رهبر انقلاب تاکید کردند و مردم بار‌ها خواستند حلش در این اکشور امکان پذیر نیست؟ اگر نباشد مردم می‌گویند زمان جنگ و مشکل است، ولی اگر امکان حلش باشد صدای مردم بلند می‌شود.

رئیسی با طرح این سوال که چرا مشکلات حل نمی‌شود و کشور دچار سیاسی بازی و زد و بند شده است، گفت: در دو سال حضورم در قوه قضاییه شاهد پرونده‌هایی هستم که دغدغه‌های مردم را نسبت به مسائل مختلفی، چون فساد و تبعیض روشن می‌کند و ما اثبات کرده ایم که می‌شود برخورد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
عمل درسته توهرپستی میشه برامردم دفاع کرد نه تنها درریاست جمحوری اگربخاستین شده بود ایی بنده خدا زوردست مافیا اختلاس گران غارتگران وبردن ثروت ملت درخارج از کشوره درضمن حریف هم ندارند
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
برنج و حبوبات شده 40 تومن
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
حضرت آیت اله رئیسی مرد بسیار خوبی است ولی به درد مدیریت اجرایی کشور نمی خورد اگر ایشان ریشه عدالت را در حوزه عدالت خواهی تقویت و به ثمر برسانند و ریشه فساد را در این حوزه بخشکانند کار بسیار بزرگ در حد یک انقلاب دیگر خواهند کرد که ستودنی خواهد بود .
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا خوب فرمودی هموطن عزیز