سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام رئیسی:

تقی‌پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی ندارد

سخنگوی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رئیسی گفت: با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستاد‌های مردمی حامی حجت الاسلام رئیسی، باید بگویم تقی پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی ما ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دوستی سخنگوی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستاد‌های مردمی حامی حجت الاسلام رئیسی، متاسفانه فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات علیه ایشان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ضمن حفظ احترام به جناب آقای تقی پور، ایشان هیچگونه سمتی در ستاد‌های مردمی حامی حجت الاسلام رئیسی ندارند.

دوستی تصریح کرد: دیدگاه‌ها و رویکرد‌های سید ابراهیم رئیسی در مورد فضای مجازی پیشتر در برنامه‌ها و سخنرانی‌های ایشان بیان شده و در ادامه فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز به استحضار مردم شریف ایران خواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فراز‌های برنامه ایشان که عنوان شد این است که فضای مجازی ابزار نظارت ملت بر دولت و دولتمردان و نه برعکس.

دوستی تصریح کرد: متاسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند با هر روش غیراخلاقی‌ای دو قطبی‌های حبابی و ساختگی ایجاد کنند تا بلکه بتوانند از پاسخگویی در مورد وضع موجود شانه خالی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.