سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری۳۴ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری وجود نداشت.

او افزود: از ۳۴ بیمار بستری‌شده جدید، ۲۹ نفر از اردبیل، یک نفر از پارس آباد، ۲ نفر از گرمی و ۲ نفر از مشگین شهر هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۴ نفر رسید که نسبت به دیروز تغییری نداشته و از این تعداد ۴۳ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل و خلخال در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های مشگین شهر، پارس‌آباد، گرمی، بیله‌سوار، نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: اصلی‌ترین عامل پیشگیری از انتقال کرونا، زدن ماسک است و اگر ماسک موثر نبود همه کادر درمان بیمارستان‌ها به‌خصوص در بخش‌های ویژه در همان روز اول، مبتلا می‌شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.