سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی ستاد رئیسی در خوزستان:

خنثی کردن تحریم‌ها در اولویت سیاست خارجی آیت الله رئیسی است

حجت الاسلام رحمانی گفت: سیاست خارجی از نگاه آیت الله رئیسی در محور عقلانیت بنا شده و تلاش دارد تحریم‌ها را خنثی و بی اثر کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام کمال رحمانی رئیس شورای هماهنگی ستاد سید ابراهیم رئیسی در خوزستان روز شنبه در نشست با رسانه‌های خوزستان در اهواز گفت: سیاست خارجی از نگاه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک مثلث حکمت، عزت و مصلحت در محور عقلانیت بنا شده و بی اثر و یا کم اثر کردن تحریم‌ها در اولویت سیاست خارجی او قرار دارد.

او افزود: سید ابراهیم رئیسی تا حدودی با تاخیر وارد عرصه انتخابات شدند، اما شعار هر خانه یک ستاد را به طور هوشمندانه ارائه دادند و اکنون بسیاری از ستاد‌های خودجوش با شور و شوق انقلابی و انتخاباتی فعالیت خود را آغاز کرده اند، او به صورت مستقل و به دور از هر جناحی وارد انتخابات شده و تنها سیاست‌های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با گام دوم انقلاب را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام رحمانی استفاده از ظرفیت‌های فراگیر را یکی دیگر از اهداف این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و اظهار داشت: معتقد است همگی باید برای انقلاب قدم برداریم تا بتوانیم کاستی را جبران و در زمینه خدمت به مردم نهایت تلاش خود را به کار گیریم، ستاد‌های سید ابراهیم رئیسی باید با محوریت بیانیه گام دوم و ملاک قرار دادن مولفه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کار جهادی بدون چشم‌داشت و انقلابی حرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد رئیسی در خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا داوطلبانی در روز‌های آینده به نفع او کناره گیری می‌کنند یا خیر؟ بیان کرد: او هیچگاه به دنبال حذف یک گزینه نیست و اعتقاد دارد که کار باید بر دوش نیرو‌های مخلص انقلابی باشد و هر کسی توانست خود را ملت اثبات کند باید پای کار بیاید.

او درخصوص سیاست خارجی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاهش تحریم‌ها بی شک تاثیر مستقیمی بر سفره مردم دارد و امید است پس از موفقیت او در انتخابات شاهد بهبود اوضاع اقتصادی در کشور و بخصوص در خوزستان باشیم، او در قوه قضاییه حتی خانواده‌های زندانیان را نیز در بحث معیشت حمایت کرد و در زمینه فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی غیرفعال نیز برنامه‌های موثری در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه در خوزستان کم کاری‌ها باعث شده مشکلات فراوانی از قبیل معضل بیکاری، آب، اقتصاد و معیشت ایجاد شود و امید است با فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی روز به روز شاهد بهبود اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم خوزستان باشیم.

حجت الاسلام رحمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال فیلتر کردن اینستاگرام در دولت حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر او این موضوع را دنبال می‌کردند در همان قوه قضاییه می‌توانستند به این موضوع بپردازند، اما اولویت را در شرایط کنونی کشور رفع مشکلات مهم‌تر مردم دانستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.