سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبانه روز گذشته؛

ابتلای ۱۴۷ بیمار جدید به ویروس کرونا در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۴۷بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۹ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که تست کرونای ۱۴۷ نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد.

او از وخیم بودن حال ۳۴ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان هم خبرداد و افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۵۲۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری و ۴۳ هزارو ۳۰۰ نفر هم در بخش سرپایی به این ویروس مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌گوید: در شبانه روز گذشته ۳ بیمار کرونایی استان فوت کردند تا شمار بیماران جان باخته از ویروس کرونا در استان به ۲ هزار و ۱۹۱ نفر برسد.

طاهری بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در شهرستان اسدآباد ۷۷۶ نفر، بهار ۹۵۲ نفر، تویسرکان ۹۹۱ نفر، رزن ۷۴۷ نفر، درگزین ۲۸۱ نفر، فامنین ۳۱۲ نفر، کبودراهنگ هزار و ۷ نفر، ملایر ۳ هزار و ۱۶۴ نفر، تویسرکان ۲ هزار و ۲۵۴ نفر، همدان ۶ هزر و ۶۳۹ نفر و خارج از استان ۴۰۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.