سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایسپا هشت موج نظرسنجی ویژه انتخابات ریاست جمهوری اجرا کرده است

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران تاکنون هشت موج نظرسنجی در سطح ملی و استانی ویژه انتخابات ریاست جمهوری اجرا کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی احمدی زاده رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از شهریورماه سال ۹۹ تاکنون، هفت موج به شکل تلفنی و یک موج به شکل حضوری در شهرها و روستاهای استان در خصوص مشارکت مردم و آرای کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری اجرا شده است.

او افزود: در این دوره نظرسنجی ریاست جمهوری، نظرسنجی‌های انتخاباتی ایسپا از شهریور ۹۹ به صورت خویش‌فرمایی در ۷ موج آغاز شد که اولین نظرسنجی به صورت حضوری در استان بوشهر از نهم خرداد اجرا شده و در حال حاضر موج نهم در حال اجرا است.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور پرسشگران مجرب و تیم افکارسنجی تا شب انتخابات چندین موج نظرسنجی در مرکز استان و شهرها و روستاهای بوشهر به شکل حضوری اجرا خواهد شد.

احمدی زاده گفت: بعد از نظرسنجی انتخابات سال ۹۶ ایسپا که در ۱۲ موج و به صورت ملی و استانی انجام شد، مشخص شد این علم می‌تواند نقش موثری را ایفا کند و صحت نظرسنجی در انتخابات ۹۶ نشان داد که می توان عملکرد رفتار انتخاباتی مردم ایران را به درستی پیش بینی کرد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه استان بوشهر تاکنون بیش از ۸۰ طرح نظرسنجی را برای دستگاه های اجرایی استان اجرا کرده است.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با داشتن ۳۱ شعبه فعال در ۳۱ استان کشور که ذیل معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان ها تعریف می‌شوند، از سال ۱۳۸۰ به منظور توسعه تحقیقات افکار عمومی و طرح های نظرسنجی تشکیل شده و تلاش می‌کند ضمن اجرای طرح های نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی در سطوح مختلف، ملی، منطقه ای و محلی، مسئولان و سیاستمداران، دانشگاهیان و نخبگان را نسبت به افکار عمومی و تحولات جامعه حساس کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.