سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انجام عمل زیبایی در سالن‌های آرایشی تخلف است

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: انجام عمل‌های زیبایی در سالن‌های آرایشی دخالت در کار پزشکان بوده و تخلف است.

محسن فرهادی، معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انجام کارهای زیبایی در برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی اظهار کرد: امروزه برخی از  آرایشگاه های مردانه و زنانه به خصوص سالن های زیبایی زنانه، اقدام به انجام عمل های  زیبایی کرده که این کار دخالت در امور پزشکی و درمان محسوب می شود.

او افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت بهداشت، انجام عمل های زیبایی در سالن های آرایشی  تخلف است.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ادامه داد: اگر آرایشگاهی کارهای زیبایی را هم با درخواست مشتری انجام دهد، تخلف کرده است و با این مراکز از طریق قانون، برخورد خواهد شد. 

فرهادی بیان کرد: آرایشگران صرفا کارهایی مربوط به زیبایی را مجاز بوده و باید از دستکاری پوست و قسمت های مختلف بدن با هدف زیبایی بپرهیزند زیرا این کار فقط مربوط به پزشکان و متخصصان این حوزه است.

فرهادی گفت: مراجعه کنندگان به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز برای حفظ سلامتی خود، باید از انجام هرگونه عمل زیبایی در سالن‌های آرایشی توسط افراد غیر متخصص پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.