سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تبلیغات کاندیدای انتخابات بدون تجمع در فضای بسته تا تایید صلاحیت ۸۷ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های استان سمنان

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

تایید صلاحیت ۸۷ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان و رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان سمنان گفت: صلاحیت ۴۹۲ ثبت‌نام‌کننده برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌های استان سمنان در هیات‌های اجرایی و نظارتی به داوطلبان تا کنون ابلاغ شده است.

او افزود: صلاحیت ۸۲ نفر از مجموع ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان احراز نشد.

مطهری با اشاره به اینکه از ۶۲۵ ثبت‌نام‌کننده در استان سمنان صلاحیت ۵۶۸ نفر در هیات اجرایی تایید شد، افزود: صلاحیت ۲۲ نفر در هیات اجرایی و ۶۰ نفر در هیات نظارت احراز نشد.

۱۶۰ رابط بر مسائل بهداشتی شعب اخذ رای سمنان نظارت می‌کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار سمنان ابراز داشت: شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سمنان به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نسبت به دوره‌های قبل انتخابات ۹ درصد افزایش خواهد یافت.

او ادامه داد: آماده سازی ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای شهرستان سمنان پیش‌بینی شده است.

تبلیغات انتخابات بدون تجمع در فضای بسته در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان گفت: تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری از ۷ خرداد آغاز می‌شود که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، داوطلبان در استان‌ها می‌تواند از ظرفیت‌های ستاد‌های تبلیغاتی، سی در صد از ورزشگاه ها، سفر‌های استانی، رسانه‌ها مثل صدا و سیما به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کنند.

او افزود: تبلیغات در هر سایز و در ستاد‌های انتخاباتی مانعی ندارد، ولی امسال با توجه به شیوع کرونا، کاروان‌های تبلیغاتی و استقبال از نامزد‌ها را نداریم.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.