سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: تیم ملی فوتبال کار سختی در مسابقات مقدماتی جام جهانی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال گفت: بازی با هنگ کنگ، دیدار راحتی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. اصلا نمی‌شود با دیدار مقابل هنگ کنگ تیم ملی را بسنجیم. هنگ کنگ تمام بازی‌های خود را واگذار کرده است. در حال حاضر نمی‌توان نقاط ضعف و قوت تیم ملی را پیدا کرد.

او بیان کرد: احتمال دارد با ترکیبی که مقابل هنگ کنگ بازی کردیم برابر بحرین صف آرایی کنیم. دیدار با بحرین سخت است. بحرین در کشور خودش بازی می‌کند و ممکن است با شلوغ کاری، روحیه بازیکنان را از بین ببرد. دیدار‌های سخت تیم ملی، تازه شروع شده است.

او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در ۳ دیدار بعدی، پیروز شود و به جام جهانی برود. تیم ملی بسیار خوب و با انگیزه‌ای داریم و اطمینان دارم از مرحله مقدماتی صعود خواهیم کرد. اگر به جام جهانی نرویم، این نسل از ملی پوشان می‌سوزند.

او بیان کرد: رقیب اصلی ما در راه جام جهانی تیم ملی عراق است. این تیم فوتبال فیزیکی بازی می‌کند. سرمربی عراق (کاتانچ) گفته بود که ایران باید برای دومی در این گروه بجنگد. امیدوارم بازیکنان با غیرت ایران، در زمین مسابقه جواب این مربی را بدهند. ما ایران هستیم و می‌توانیم هر غیر ممکنی را ممکن کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.