سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ دستگاه پالس اکسی‌متر به یاری بیماران کرونایی قم آمد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از اهدای ۲۰ دستگاه پالس اکسی‌متر از سوی خیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امیرحسین علیمردانی،معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر از جمله پروژه‌های ابتکاری و موفق داوطلبی استان قم است که از سال ۱۳۸۵ به همت اعضا، داوطلبان و خیران استان به منظور تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

او با بیان این که تجهیزات پزشکی متنوعی در این بانک موجود است، افزود: این بانک شامل تجهیزاتی هم چون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعان و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

علیمردانی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و افزایش تعداد مراجعان به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر، خیران استان قم ۲۰ دستگاه پالس اکسی‌متر به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال به این بانک اهدا کردند.

پالس اکسی متر یا اکسیژن ‌سنج خون وسیله‌ای است که با کمک آن می‌توان میزان درصد اشباع اکسیژن خون سرخرگ انسان را اندازه‌گیری کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان عنوان کرد: همشهریان  می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کنند و در این امر خداپسندانه شریک باشند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.