سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تشکیل ستاد‌های جدید انتخاباتی تا فراهم شدن زمینه پیشرفت کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.


بیشتر بخوانید


دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

انتخابات عرصه تحول، شتاب‌بخشی به امور و نوآوری است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد انتخابات را عرصه تحول در کشور بیان کرد و اظهار داشت: با مشارکت گسترده در انتخابات حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی شتاب خواهد گرفت.

او افزود: مردم باید خودشان باشرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست گیرند و افرادی که شایسته و اصلح هستند را انتخاب و ضایعات به بار آمده در دوه گذشته را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: مردم نباید اصل انتخابات را زیر سوال ببرند و با مشارکت گسترده افرادی که شایستگی در جایگاه مختلف را ندارند به زیر بکشند.

افتتاح ستاد مردمی دانشگاهیان حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری

ستاد مردمی دانشگاهیان حجت‌الاسلام رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این ستاد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مردم امسال با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

او افزود: مردم باید با حضور گسترده، پرشور و حداکثری در انتخابات، نسبت به انتخاب فردی اصلح اقدام می‌کنند.

راستینه اضافه کرد: مشارکت بالا و حداکثری مردم به افزایش اقتدار، قدرت و توان ایران اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر خواهد شد.

یاسر پیرعلی دبیر کانون دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ستاد‌های انتخاباتی نسبت به تبیین برنامه‌ها و اهداف نامزد‌ها برای مردم اقدام می‌کنند.

او افزود: حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در انتخابات ۱۴۰۰ باعث تقویت جایگاه ایران در دنیا می‌شود.

پیرعلی اضافه کرد: امید است دانشگاهیان با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، ضمن خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرینی دیگر بر مجموع افتخارات جمهوری اسلامی بیفزایند.

مردم با شرکت در انتخابات از توطئه جدید استکبار علیه ایران جلوگیری کنند

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی رئیس شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با شرکت پُر شور و حضور حداکثری خود در انتخابات امسال، از هرگونه توطئه جدید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی جلوگیری کنند.

او افزود: مشکلات کنونی جامعه زیاد است، اما نیامدن پای صندوق‌های رای، باعث برنامه‌ریزی‌های آمریکا برای وارد کردن ضربه‌های جدید و جنایت‌های فراوان استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی می‌شود.

فاطمی اضافه کرد: نامزد‌های انتخاباتی باید احترام کامل به ارزش‌های ایرانی و اسلامی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار دهند.

او ادامه داد: در ۴۳ سال گذشته مقاومت در برابر بیگانگان، پیدا کردن اقتدار، مقاوم شدن اقتصادی و توانمندی در سیاست خارجی جزو فرامین و دستور‌های مقام معظم رهبری بود، اما همچنان مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی شهرستان شهرکرد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نیز گفت: مردم به نظام جمهوری اسلامی عشق و ارادت دارند، اما به‌دنبال بهبود شرایط موجود هستند.

تا به حال حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری ستاد تشکیل داده اند.

تاکنون دیگر نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری فعالیتی نداشته و ستادی هم برپا نکرده اند.

رأی‌گیری سیار در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ

مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: به غیر از شهر بازفت، صمصامی و بخش مرکزی در بقیه نقاط رأی‌گیری سیار انجام می‌شود.

او افزود: در بخش مرکزی ۴۶ شعبه، صمصامی ۲۲ شعبه، بازفت ۳۰ شعبه اخد رأی پیش‌بینی شده است.

زمانپور اضافه کرد: تعداد اعضای به کارگیری شده در شعبات اخذ رای در هر شعبه ۱۵ نفر است و برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان کوهرنگ آمادگی کامل داریم.

متقاضیان صدور شناسنامه المثنی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر فردی به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده باشد باید ۱۵ روز قبل از آغاز انتخابات به منظور رای دادن به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مراجعه و درخواست صدور شناسنامه جدید بدهد، در غیر اینصورت در فرجه قانونی یعنی یکماهه پس از ارائه درخواست، شناسنامه المثنی صادر خواهد شد.

او با بیان اینکه برای دادن رای در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ داشتن شناسنامه و شماره ملی الزامی است افزود: در روز انتخابات تمامی ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت زیر نظر ثبت احوال به منظور پاسخگویی به مردم دایر هستند.

کریمی با اشاره به اینکه حدود ۹۴ درصد مردم چهارمحال و بختیاری برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند، اضافه کرد: این افراد یا کارت ملی خود را تحویل گرفته یا صدور کارت آن‌ها در دست اقدام است و تنها شش درصد افراد واجد شرایط استان هیچ‌گونه اقدامی برای کارت هوشمند ملی انجام نداده‌اند که با توجه به کاربردی شدن کارت ملی، درخواست می‌شود این افراد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم به منظور صدور کارت ملی خود انجام دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.