سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات شورای شهر رشت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

استاندار گیلان از برگزاری الکترونیک انتخابات شورای شهر رشت خبر داد و گفت: ۶ شعبه سیار الکترونیک برای مناطق حاشیه این شهر پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز در گفت وگوی تلفنی با برنامه پاستور ۱۴۰۰ که به صورت زنده از رادیو انتخابات پخش شد، با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: انتخابات از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و از جمله ارکان مهم مردم‌سالاری دینی است.

او افزود: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ۱۴۰۰ وظیفه دارند همه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و امن را فراهم کنند.

استاندار گیلان در تشریح برنامه‌ریزی‌های اندیشیده شده اظهار داشت: بیش از ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و تدارکاتی انتخابات ۲۸ خرداد را در ۳ هزار و ۹۳ شعبه أخذ رأی شامل ۲ هزار و ۷۱۵ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار انجام می‌دهند.

زارع با اشاره به اهمیت حفظ سلامت رأی دهندگان، از افزایش ۱۰ درصدی شعب أخذ رأی در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل و نیز زمینه سازی برای تهویه مناسب محیط‌های رأی گیری خبر داد.

او ادامه داد: انتخابات شورای اسلامی شهر در رشت به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود و برای مناطق حاشیه این شهر نیز ۶ شعبه سیار الکترونیک پیش بینی شده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: طبق تأکید ستاد انتخابات کشور و پیرو مصوبه ستاد ملی مقایله با کرونا قرار شد در این دوره از انتخابات، بیشتر از بستر‌های رسانه‌ای استفاده شود که این امر نیز اقدامی در راستای جلوگیری از شکل گیری اجتماعات انسانی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.