سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

مشارکت حداکثری در انتخابات در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام سعادت فر گفت: حضور حداکثری در انتخابات مهم است چرا که انقلاب اسلامی برگرفته از مردم و همراهی آن ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) وو قیام ۱۵ خرداد، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است و جاودانگی آن هم به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.

او با تبیین تفکر انقلابی حضرت امام (ره)، افزود: جریان انقلاب به دنبال ایجاد شرایط برای جامعه است.

امام جمعه بافق با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات مهم است چرا که انقلاب اسلامی برگرفته از مردم و همراهی و آگاهی آنان است.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظمانقلاب، گفت: نامزد‌های انتخاباتی وعده‌هایی را که نمی‌توانند آن را محقق کنند به مردم ندهند.

او تصریح کرد: برخی از کاندیدا‌ها تقویت خود را در تضعیف اعتقادات می‌دانند و می‌خواهند حضور مردم را کمرنگ کنند.

امام جمعه بافق گفت: مردم انقلابی از شورای نگهبان انتظار تجدید نظر برای برخی از نامزد‌هایی که صلاحیت آنان احراز شده است را به علت زیر سوال بردن قانون اساسی و تضعیف اعتقادات را دارند.

او به شاخصه‌های یک انتخاب اصلح از منظر آیت الله بهجت پرداخت و بیان داشت: اسلام التقاطی برخی از نامزد‌ها برای رای آوری است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: مردم انقلابی از تفکر اصلاحاتی که غربزده و انحرافی هستند خاطره خوبی ندارند و آن را مایه ننگ انقلاب می‌دانند.

امام جمعه بافق افزود: انقلابی‌ها اجازه ورود فساد طلبان را به صحنه قدرت نمی‌دهند و اصلاح طلب واقعی شهدای انقلاب هستند که جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند.

اوگفت: فردی را انتخاب کنید که در خط اسلام و ولایت باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.