سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد؛

یکپارچه سازی خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی قم/کارفرمایان قمی به سامانه جدید می پیوندند

دادخواه گفت :بیش از ۷۰ درصد مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی اصغر دادخواه ،مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان این که راه اندازی سامانه جدید خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در قم با استقبال مخاطبان این سازمان مواجه شده است،گفت:با راه اندازی سامانه جدید es.tamin.ir بیش از ۷۰ درصد مراجعات به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم کاهش یافته است.


او  ادامه داد:راه اندازی و تکمیل این سامانه با توجه به لزوم ارائه خدمات الکترونیک و آسان سازی استفاده مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی در ایام کرونا انجام شده است و در حال حاضر ۳۰ خدمت تامین اجتماعی قم در این سامانه به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

 

دادخواه در ادامه با اشاره به یکپارچه سازی خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی قم گفت:تا کنون کارفرمایان لیست حق بیمه را به صورت اینترنتی و از طریق سامانه samt.tamin.ir ارسال می‌کردند که با توجه به کامل شدن سامانه جدید خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان باید از ابتدای مرداد ماه امسال از طریق سامانه جدید به نشانی es.tamin.ir از منوی کارفرمایان، لیست حق بیمه کارگران  را ارسال کنند.


او افزود:سامانه قبلی تنها یک کارکرد داشت و صرفا ارسال لیست و پرداخت حق بیمه انجام می شد در حالی که در سامانه جدید و پس از راه اندازی کامل طرح ۳۰۷۰ در استان قم، ۳۰ خدمت تامین اجتماعی در سه حوزه بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران کاملا به صورت غیرحضوری و برخط انجام می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: برای استفاده از این سامانه، تمام کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم می‌توانند با ورود به این سامانه جدید، در بخش ثبت نام کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی سامانه، در نهایت کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند.


او افزود: با کد کاربری و رمز عبور کاربران می‌توانند وارد سامانه شوند و از خدمات مختلف تامین اجتماعی به صورت کاملا غیرحضوری و برخط استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.