سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفایی بوشهری:

توصیه اکید امام راحل حضور پر بصیرت مردم در انتخابات بود

امام جمعه بوشهر گفت:همواره توصیه اکید امام راحل(ره) حضور پر بصیرت و جهادی مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام مانند انتخابات بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل اشاره کرد و گفت: از جمله مواردی که ایشان در سخنانشان بیان کردند این بود که امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه فرمودند و اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود اشاره کردند که امام خمینی(ره) انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می‌دانستند و رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

امام جمعه بوشهر افزود: رهبر انقلاب خطاب به مردم تاکید کردند که با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید، با دور کشیدن مشکلی حل نمی‌شود و با انتخاب خود مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

صفایی بوشهری عنوان کرد: نکته دیگری که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند این بود که نامزدهای انتخابات وعده‌هایی که نمی‌توانند به آن عمل کنند بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعار‌هایی که به آن اعتقاد ندارند به زبان نیاورند.نامزدها باید صداقت داشته و در صورت انتخاب عدالت خواه باشند.


بیشتر بخوانید


او با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی (ره) با رهبری نهضت شکوهمند اسلامی ایران با اتکال به خداوند و حضور حماسی مردم کاری بزرگ در تاریخ جهان، اسلام و ایران انجام دادند و رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هم اینک نظام اسلامی و مردم ایران در پرتو هدایت‌های خردمندانه و اسلامی رهبر معظم انقلاب پرصلابت و پایدار و پر قدرت به پیش می‌رود و ان‌شاءالله به اهداف الهی خود دست پیدا خواهد کرد.

صفایی بوشهری حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای دینی و ملی خواند که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و با انتخاب شایسته زمینه جبران ضعف‌ها، تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی را ایجاد خواهد کرد.

او بیان کرد: بی‌تردید حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد. همواره توصیه اکید امام راحل(ره) و شهدای گرانقدری مانند شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پر بصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام مانند انتخابات بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک انتخاب بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران و تشکر از کسانی که در این زمینه نقش داشته‌اند، گفت: امیدوارم در پرتو این عنایت بزرگ، مسئولان و اصحاب گرانقدر قرآن، با برنامه ریزی کامل و مدیریت جهادی استان بوشهر را در تمامی عرصه‌ها به معنای دقیق قرآنی کنند و الطاف و عنایات قرآنی در تمام شئون زندگی نیز نصیب مردم شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.