سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایات مردمی از اصناف از طریق سامانه ۱۲۴

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت زنجان از افزایش استفاده مردم از سامانه ۱۲۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسماعیل مسلمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون از طریق سامانه ۱۲۴ و با گزارش‌های مردمی، ۹۷ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۲۴ حاکی از افزایش استفاده مردم از روش‌های نوین و انعکاس مشکلات از طریق سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir است، افزود: در این مدت ۳۹۷ مورد گزارش واصل شده که از این تعداد ۳۶۲ مورد در حوزه کالایی و ۳۵ مورد خدماتی بوده است.

مسلمی تشریح کرد: ۱۷۴ مورد از گزارش‌ها به صورت تلفنی، ۱۵۶ مورد حضوری، ۴۴ مورد کتبی و ۲۵ مورد از طریق سایت و اپلیکیشن‌ها دریافت شده است.

او همچنین یادآور شد: در نتیجه بررسی‌ های صورت گرفته، ۹۷ مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می‌شود برای ارتقای نظارت بر بازار‌ها و جلوگیری از بروز تخلف، هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود، خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش در بازار هم به نفع اصناف و هم به نفع مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: صمت ، سامانه124
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.