سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ زندانی با کمک خیرین زنجانی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان زنجان از آزادی ۲۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد با کمک خیرین در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمد جوادی مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت : با کمک مسئولین قضایی استان زنجان و انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه زنجان۲۰ زندانی نیازمند جرایم مالی و غیر عمد از زندان‌ آزاد و به کانون گرم خانواده‌ بازگشتند.

او ادامه داد : بدون تردید اکثریت خانواده‌های زندانیان نقشی در ارتکاب جرم از سوی فرد بزهکار نداشته‌اند و باید در زمره اولین قربانیان جرم در جامعه به حساب آیند.

جوادی تشریح کرد: در صورت عدم حمایت صحیح و سازنده از خانواده‌های افراد زندانی شاهد رشد چشمگیر آسیب‌های پنهان و آشکار اجتماعی از جمله ترک تحصیل فرزندان، طلاق، گرایش فرزندان زندانیان به بزهکاری خواهیم بود.

او تأکید کرد: خانواده‌های زندانیان جرمی مرتکب نشده‌ اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان‌ آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان در انتها گفت : تلاش‌ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا حد توان، بتوان از طریق مددکاران اجتماعی، انجمن حمایت از زندانیان، نمایندگی ستاد دیه استان زنجان و مرکز مراقبت بعد از خروج، این آسیب‌ها را به حداقل ممکن رساند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.