سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی شرکت آب البرز:

حضور گردشگران در حاشیه رودخانه های البرز حادثه ساز است

کیخایی گفت: با توجه به تکرار حوادث غرق شدگی گردشگران طی ماه های گذشته در رودخانه های استان، گردشگران به محدوده این مکان ها ورود نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباسعلی کیخایی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز گفت : متاسفانه با وجود اطلاع رسانی گسترده  از طریق رسانه های جمعی و نصب علائم هشدار دهنده در حاشیه رودخانه های کرج ، طالقان و سایر منابع آبی استان ، بسیاری از گردشگران به این هشدارها توجه نکرده و به محدوده این مکان های پرخطر ورود می کنند.

کیخایی افزود : از آنجا که شدت جریان آب در این رودخانه ها بالا بوده، پا گذاشتن به رودخانه با غرق شدگی همراه است و این حادثه های تلخ طی سال های گذشته تاکنون تکرار شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز گفت : تیم های هشدار دهنده در حاشیه این رودخانه استقرار یافته  اما با توجه به طولانی بودن مسیر جریان آب امکان  پایش کلی  این منابع آبی دشوار است و به مشارکت بیشتر مردم نیاز دارد.

او افزود:  تماشای این مناظر زیبا از فاصله مناسب بهترین روش برای بهره بردن از آنها بوده اما اتراق در حاشیه این رودخانه ها مخاطره آمیز است.   

طبق گزارش های اعلام شده از سوی دستگاه های اجرایی و امدادی استان البرز  از ابتدای سال جاری تاکنون  هشت نفر در رودخانه کرج ، پنج نفر در رودخانه طالقان و سه نفر در کانال آب فردیس استان البرز غرق شده اند. 

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.