سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از انتخاب فرد اصلح به منظور اجرای منویات ولی فقیه تا فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.


بیشتر بخوانید


دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

انتخاب فرد اصلح در انتخابات یکی از راه‌های اجرای منویات ولی فقیه است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ویژه برنامه ۱۴ و ۱۵ خردادماه که در مصلای امام خمینی (ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: علاوه بر حضور حداکثری، باید تلاش کرد تا فرد اصلح که مهمترین ویژگی آن ولایتمداری است را انتخاب کرد.

او با گرامیداشت مقام و یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، افزود: امام راحل انسانی تحول‎آفرین و بنیانگذار انقلابی بی‌نظیر در طول تاریخ است که باید از همه ظرفیت‌ها برای تداوم این راه و مسیر الهی بهره‌گیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: در همین راستا باید درباره تفکر، دیدگاه و اهداف امام راحل بیش از پیش تفکر کرد و عالمانه امام خمینی (ره) را الگو قرار دهد تا به اهداف متعالی مدنظر ایشان که همان اهداف اسلام ناب است دست یابیم.

او با بیان اینکه حاکمیت اسلام در قالب ولایت فقیه شکل گرفته است، با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بی‌شک اگر امام راحل در زمان حاضر حضور داشتند یکی از نگرانی‌های ایشان بر زمین ماندن منویات ولی فقیه بود از همین رو برای رفع این کاستی باید تلاش کرد تا زمینه اجرای هرچه بهتر اهداف ولایت فقیه فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را یکی از راه‌های اجرای منویات ولی فقیه دانست و گفت: راه و مسیر ولی فقیه با انتخاب خدمتگزاران ولایت‌مدار تداوم می‌یابد.

او با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: از این رو یکی دیگر از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات، فردی است که بتواند عدالت را به خوبی اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: پیشگام بودن در عبادت، از میان برداشتن باطل و جاری کردن حق و شجاعت در برابر دشمنان اسلام و کشور از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‌رود.

او ادامه داد: همه مردم نسبت به انتخابات مسئولیت شرعی دارند و باید در این خصوص نسبت به فضاسازی‌ها و بی‌تفاوتی‌هایی که دشمن ترویج می‌کند هوشیار باشند.

مسئولان دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند

ملکی فرماندار بروجن با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف در شهرستان بروجن باید در این مدت پویاتر و پاسخ‌گوتر از قبل باشند.

او افزود: برای برگزاری روند مطلوب و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با فرمانداری و ستاد انتخابات هستند.

ملکی تاکید کرد: هیچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ له یا علیه هیچ‌یک از نامزد‌های انتخاباتی را ندارند، در غیر این‌صورت با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.