سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در خوزستان:

آیت الله رئیسی اقشار کم درآمد را خانه دار می‌کند

حجت‌الاسلام فاطمی نژاد تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه و جوانان با تسهیلات و کمترین بهره را یکی از برنامه‌های اصلی آیت الله رئیسی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام علیرضا فاطمی نژاد رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان در نشست خبری در محل ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در اهواز گفت: امروز یکی از مشکلات عمده جوانان تشکیل خانواده و تامین مسکن است که تولید یک میلیون مسکن در هر سال با تسهیلات و کمترین بهره یکی از برنامه‌های اصلی رئیسی به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه در این فضای جامعه تمییز شعار‌های حقیقی از غیرحقیقی دشوار است و رسانه‌ها، نقش موثری در تشخیص انتخاب نامزد اصلح و فرد شایسته دارند، اظهار داشت: امید است با نقش آفرینی رسانه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های علمی کشور در انتخابات امسال شاهد حضور پرشور مردم باشیم، زیرا ملت پشتوانه این انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام فاطمی نژاد بیان کرد: شخصیت نواندیش و فقیه رئیسی و به ویژه ساده زیستی او باعث شد در زمینه حمایت از اوگام برداریم، زیرا شخصیت حجت الاسلام رئیسی در تراز انقلاب اسلامی است، در همه انتخابات در جمهوری اسلامی، حضور مردم تعیین کننده بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران از روز تاسیس تاکنون مبتنی بر آرای مردم بوده و این تفاوت بزرگ و اساسی انتخابات ایران با نظام‌های جهان است، حتی فقیه جامع الشرایط که طبق اصل قانون اساسی مشروعیت خود را از قرآن و از روایات اهل بیت (ع) می‌گیرد نیز برای تکمیل حضورش در جامعه نیازمند آرای مردم است.

رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در خوزستان با بیان اینکه در همه ارکان نظام آرای مردم مهم است، ادامه داد: مشروعیت برگرفته از آیات و روایات و فعلیت بخشیدن به ولایت فقیه، مقبولیت است که این مقبولیت مبتنی بر آرای مردم است، اکنون در شرایط حساسی قرار داریم، فشار اقتصادی زیادی بر مردم وارد شده و در یک سال اخیر سفره‌های مردم نیز به شدت کوچک شده است.

او گفت: هر فردی می‌تواند با کسب حداکثر آرای مردم انتخاب شود، اما در شرایط کنونی نیاز به رئیس جمهوری داریم که در تراز انقلاب باشد و توانمندی لازم را برای مدیریت عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد، یکی از مهمترین ویژگی‌های سید ابراهیم رئیسی عملکرد او در دستگاه قضا و آستان قدس رضوی و کلام صادقانه است.

حجت الاسلام فاطمی نژاداظهار کرد: رئیسی عدالت محور است و برای تحقق عدالت آمده، همانگونه که در ۲ سال اخیر در قوه قضائیه با امثال طبری برخورد کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
amin
۰۴:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
چرا از برنامه های دکتر رضایی پوشش نمیدید و برنامه رییسی رو پوشش میدید...گزارش خواهد شد
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
مگر تو حامی رضایی هستی؟ مسجدسلیمانی هستی؟ خب رئیس ستاد انتخاباتی اون هم تو خوزستان حرف بزنه/ چرا خبری ازشون نیست؟