سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله:

امام (ره) با کمک ملت که به خدا ایمان داشت پیروز شد

حجت الاسلام شیرازی گفت: امام خمینی (ره) اعتماد به وعده الهی و با کمک ملت که به خدا ایمان داشت پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مصلای بیت المقدس اراک گفت:امام خمینی (ره) با دست خالی با اعتماد به وعده الهی و با کمک ملت که به خدا ایمان داشت پیروز شد.

حجت الاسلام علی شیرازی افزود:این یک سنت الهی و از قدیم بوده که هر جا مومنین به خدا وصل شدند همه چیز را تغییر دادند.
او اضافه کرد:امام ما از این نکته قران درس گرفت که می‌شود با دست خالی در مقابل یک رژیم تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله بیان کرد: در سال ۴۱ که کسی تصور نمی‌کرد بتوان یک حکومت دینی بر پا کرد با باور قدرت الهی که میشود با اتکا به مردم دشمن را شکست داد پیروز شد.

او ادامه داد: پیامبر از قدرت مردم استفاده کرد و امام هم همین گونه به خدا ایمان داشت و به مردم ایمان داشت و به هدف و پیروزی باور داشت بنابراین همچنان که زمان پیامبر کفار شکست خوردند امت اسلامی هم با دست خالی با ااعتماد به دعده الهی پیروز شدند.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: امام در در زمانی که آمریکا و شوروی در اوج قدرت بودند در جنگ هم با همان فرمول الهی که حق بر باطل پیروز است با توکل به خدا و اتکا به مردم پیروز شد

او با بیان اینکه آن چیزی که دشمن را شکست داد باور الهی و ایمان مردم بوداضافه کرد:جوانان ملت بادرس از امام باور کردند که می‌تو ان دشمن را در جنگ نرم و جنگ افتصادی شکست دادو ما این حقیقت رادر مقابل دشمن در شرق و جنوب و غرب کشور دیدیم.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت با بیان این که طبیعی‌است که مشکلات باشد گفت:دشمنان در تهدید فرهنگی هم از ملت ایران شکست خوردند و این ملک در جنگ اقتصادی هم دشمن را شکست شکست داد و دشمن به هدفش که نابودی ملت و جمهوری اسلامی ایران بود نرسید.

او افزود: به اذعان دشمن رشد علمی ملت ایران زیاد است در تولید رشد داریم در نانو رشد داریم درهسته‌ای رشد داریم و به زودی ان شاءالله فیلم آن به نمایش در خواهد آمد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه اگر ملت ایران قدرت نداشت دشمن به تحریم و راه‌های دیگر متوسل نمی‌شداضافه کرد: اگر صبر داشته باشیم و بایستیم پیروزیم

او بیان کرد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام است و اینکه دشمن نیمه شب سردار سلیمانی را ترور می‌کند نشانه ترس اوست و درس از انقلاب ایران موجب شده عربستان در مقابل یک گروه یمنی شکست بخورد.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تصریح کرد: دشمن دشمن تصور می‌کند ملت از آرما نها جدا شده است، اما نمی‌داند که نمی‌تواند فکر ملت ایران را در حمایت از انقلاب تغییر دهد و روز ۲۸ خرداد خواهید دید مردم ایران بامشارکت بالا درانتخابات شر کت می‌کند.

او گفت: امروز دل این ملت با امام و آرمان امام است این ملت برای آرمانش شهید داده اسیر داده سختی کشیده و امروز قدرت ما خیلی زیاد است در تقابل آمریکا و اسرائیل ضعیف شده اند و ان شاء الله روز به روز بر قدرت این ملت افزوده خواهد شد

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.