سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و مشارکت حداکثری در انتخابات، راهبرد دشمنان بر علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان انتظامی استان فارس در مجتمع طلاییه شیراز، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: امام عظیم الشأن، به عنوان مفسر همه خوبی‌ها و تجلی بخش همه آرزو‌های یک ملت و در یک کلام در همه عرصه‌ها ممتاز بودند.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) با مجاهدت خود دو اقدام بزرگ را انجام دادند؛ اول اینکه نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله و دیکتاتوری را برای همیشه از تاریخ این کشور زدودند و دوم اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های انقلابی و اسلامی را پیاده می‌کند، گفت: اسلام با قلدری قلدران و با غارتگران و ستمگران مخالف است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله و سربازان میدان‌های سخت و نیمه سخت، اجازه نخواهند داد کشور محلی برای جولان اشرار شود و به نصرت الهی دست اخلالگران را قطع خواهیم کرد.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با به کارگیری انواع و اقسام شیوه‌های تبلیغاتی و سیاسی و با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را دلسرد کنند تا در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری راهبرد دشمنان بر علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ان شاء الله ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای بزرک و فتح الفتوحی دیگری را خلق خواهند کرد و علی رغم میل باطنی دشمنان در انتخابات مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.