سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان مناطق محروم اهواز هم صاحب مدرسه می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کلنگ‌زنی ۲ مدرسه خیرساز در مناطق محروم کریشان ۳ و ام التمیر در روز‌های آینده خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت افزایش فضای آموزشی در این کلانشهر گفت: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات اساسی این ناحیه آموزشی بود که با پیگیری‌های انجام شده تا کنون موفق به احداث بیش از ۲۰ مدرسه شده ایم.

او با بیان اینکه دبستان ۳ کلاسه در روستای کریشان ۳ در مسیر بیمارستان بقایی با همت انتشارات کتاب تهران در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد، افزود: مدرسه ۶ کلاسه ام المتیر که در حال حاضر به صورت استیجاری در اختیار دانش آموزان دختر متوسطه دوم قرار دارد، با همت حلوایی یکی از خیرین مدرسه ساز در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و با شاخص‌های نوین آموزشی و امکاناتی همچون آزمایشگاه سالن و کارگاه احداث می‌شود.

نیسی گمراوی اظهار داشت: مهرماه امسال، مهر شکوفایی و بهره برداری از پروژه‌های جدید آموزشی در ناحیه یک اهواز است که امیدواریم با این روند مدرسه سازی شاهد کاهش تراکم دانش آموزی و به ویژه در مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.