سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزئیات برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام در یاسوج

جزئیات برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، زمان، مکان و سخنران آیین سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر یاسوج مرکز این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع افزود: آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد نیز همزمان با این آیین در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این آیین های از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح فردا ۱۴ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج آغاز می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخنران این ۲ آیین حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: دعوت می‌شود که قشر‌های مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ها حضور داشته و با آرمان‌های والای امام راحل، نظام، انقلاب و رهبری تجدید بیعت کنند.

او افزود: برگزاری این مراسم در شهر یاسوج همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از سوی افراد شرکت کننده است.

حجت الاسلام خاضع گفت: مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش از ظهر فردا جمعه، میزبان آیین سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.