سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی دو هزار بانوی نخبه و فرهنگی در استان قزوین

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش بانوان تمدن ساز از شناسایی دو هزار بانوی نخبه و فرهنگی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام محمدقمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست بانوان تمدن ساز گفت: با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی ۲ هزار بانوی نخبه و فرهنگی در استان قزوین شناسایی شده اند که امیدواریم از ظرفیت و ایده این افراد برای توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم و قزوین باید استانی پیشگام نهضت تبلیغاتی زنان در سطح کشور باشد.

وی اضافه کرد: بانوان به عنوان یک عنصر فرهنگی و گره‌گشا در مراحل دشوار و سخت، همیشه پای کار بوده اند و گره‌های بزرگی به دست آن‌ها باز شده است و  این یک نگاه اجتماعی است که طی آن اگر تکالیف اجتماعی جدی گرفته نشود تکلیف فردی زمین می‌ماند، زنان باید روح‌های خود را بزرگ کنند و دغدغه اجتماعی داشته باشند چرا که رشد بشریت به سمت تمدن اینگونه رقم می‌خورد.

این مسوول با اشاره به مکتب حیات بخش امام خمینی (ره) ادامه داد: آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و عزتمداری را امام راحل برای ملت ایران به ارمغان آورد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما کالبد بی روح بودیم تا زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمد و ما اهل قیام دسته جمعی شدیم، در مکتب امام راحل مجادله‌ای در کار نیست و بدور از هرگونه تعامل منفعلانه با صراحت حرف می‌زدند.

حجت الاسلام قمی با تاکید براینکه یکی از کوتاهی‌های ما کمتر پرداختن به مکتب حیات بخش حضرت امام خمینی (ره) است خاطر نشان کرد: اگر از مکتب امام راحل بدرستی رمزگشایی نشود بعد‌ها خودمان را ملامت خواهیم کرد که چرا به مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای نکردیم چرا که مکتب سردار سلیمانی یکی از ثمرات این مکتب است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مکتب امام راحل باید به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید در مسیر نهضت فراگیر"تواصی به حق وتواصی به صبر" مجاهدت کنیم و براساس آن مردم به میدان بیایند و اقامه قسط و حق کنند.

محمدبیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس هم گفت: دولت آینده برای بازخوانی هویت زنان در جامعه، باید برنامه مدونی داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.