سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی و بهسازی آرامستان دباغی در دستور کار قرار دارد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: موضوع ساماندهی و بهسازی آرامستان محله دباغی واقع در شهرداری منطقه دو اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمدرضا دستغیب با اشاره به محرومیت‌های شهری و غیر برخوردار بودن محله دباغی گفت: علی‌رغم اینکه این محله در بافت مرکزی شهر واقع شده است، ولی محروم از فضای‌های مناسب شهری است و این جلسه به صورت ویژه به موضوع بهسازی آرامستان محله دباغی واقع در شهرداری منطقه دو اختصاص یافت.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا افزود: حفظ هویت و حرمت قبور آرامستان دباغی و اجرای پروژه ساماندهی و بهسازی فضای شهری از اولویت منطقه محرم و غیر برخوردار محله دباغی است.

دستغیب ادامه داد: کمیسیون فرهنگی به منظور حفظ کرامت و منزلت اهالی محترم دباغی با اجرای پروژه بهسازی و ساماندهی آرامستان محله دباغی با حفظ حرمت قبور، موافقت و همچنین تسریع در اجرای پروژه تاکید دارد.

ناظر شورا در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اضافه کرد: در راستای نظارت بر اجرای مصوبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا روند اجرای مصوبات از جمله؛ خرید محصولات و آثار هنر‌های تجسمی هنرمندان شیرازی، مساعدت به تعمیرات مساجد و اماکن تاریخی فرهنگی، برگزاری جشنواره شهروند برگزیده (شهروند فعال و مشارکت جو) و برگزاری جشنواره بین المللی شعر اهل بیت علیهم السلام مورد بررسی و نظارت قرار گرفت و بر تسریع اجرای آن‌ها و همچنین ارائه گزارشات عملکردی آن‌ها تاکید شد.

او با اشاره به بازدید میدانی، پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده و همچنین برگزاری جلسات به منظور تسریع در راه اندازی مجموعه سالن تیراندازی شهید فرارویی شهرداری گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری‌ها و هزینه‌های انجام شده پس از گذشت چند سال از شروع پروژه شاهد معطلی و عدم بهره‌برداری از پروژه هستیم و این موضوع زیبنده شهر شیراز نیست.

دستغیب تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، راه اندازی مجموعه سالن تیراندازی شهید فرارویی شهرداری در دستورکار جلسه آتی کمیسیون قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.