سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

تلاش بی وقفه همتی و مهرعلیزاده برای جذب حمایت اصلاحات/ از اینها اصرار و از آنها انکار!

مهرعلیزاده و همتی که از نظر جریانات سیاسی به اصلاحات نزدیک هستند تلاش خودشان را برای جذب حمایت اصلاح طلبان بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که نتیجه بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اعلام و مشخص شد که هیچ یک از گزینه‌های اصلی اصلاح طلبان احراز صلاحیت نشدند، جبهه اصلاحات هم اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری گزینه‌ای ندارد.

همین شرایط باعث شد تا محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی که از نظر جریانات سیاسی به اصلاح طلبان نزدیک هستند تلاش خودشان را برای جذب حمایت اصلاح طلبان آغاز کنند و نامه نگاری‌ها آغاز شد تا بتوانند خودشان را در این دوره از انتخابات به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی کنند. در ابتدا مهرعلیزاده طی اطلاعیه‌ای برای جلب نظر جبهه اصلاحات، اعلام کرد دولت سوم اصلاحات را تشکیل می‌دهد، بعد از آن طی نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان درخواست کرد که در این نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند.

جالب است که اصلاح طلبان در سال ۸۴ که مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد هیچ گونه حمایتی از وی نکرده بودند، اما این بار مهرعلیزاده تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند مانند روحانی حمایت رئیس دولت اصلاحات را داشته باشد و مانند سال ۹۶ که روحانی با تّکرار خاتمی رای آورد این بار او هم رای جمع کند.

هر چند که اصلاح طلبان تاکنون چراغ سبزی به درخواست‌های مهرعلیزاده نشان نداده‌اند، اما او در کلام سعی می‌کند نظر هم جناحی هایش را جلب کند، اما گویا موفق نبوده است. به عنوان مثال محسن مهرعلیزاده در کلاب هاوس از این می‌گوید که افتخار دولتش حضور ظریف در کابینه است و یا گفته بود دولتی که تشکیل خواهم داد دولت سوم رئیس دولت اصلاحات است که همان ویژگی‌ها در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، بین‌الملی و نشاط و آزادی‌های اجتماعی و سیاسی را دارا باشد.


بیشتر بخوانید


احمد شریف عضو شورای مرکزی جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال ورود رئیس دولت اصلاحات گفته بود: در این دوره احتمال ورود رئیس دولت اصلاحات خیلی کم است، البته اینکه او و اعضای احزاب اصلاح طلب در رای گیری مشارکت داشته باشند یک امر طبیعی است، زیرا اساسا اصلاح طلبان هرگونه تغییر را از طریق صندوق‌های رای پیگیری می‌کنند. وقتی ما کاندیدایی که نظر ما را تامین کند نداریم یعنی امکان رقابت از جریان سیاسی ما گرفته شده و جریان اصلاحات برای این عدم معرفی کاندیدا مقصر نیست، زیرا جریان اصلاحات بیش از یک سال وقت گذاشت و شخصیت‌هایی را معرفی کرد که همین الان هم دارای مسئولیت‌های مهمی در کشور هستند.

همچنین علی محمد نمازی عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص حمایت سید محمد خاتمی از یکی از دو چهره اصلاح طلب در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: شرایط انتخابات پیش رو به نفعی است که اجازه حمایت رئیس دولت اصلاحات را از مهرعلیزاده و همتی نمی‌دهد. نمازی معتقد است رزومه مهرعلیزاده با رزومه روحانی قابل مقایسه نیست که بخواهد مانند روحانی مورد حمایت خاتمی قرار گیرد.

البته شرایط امروز جامعه مانند سال ۹۲ یا ۹۶ نیست، چراکه در سال ۹۲ اصلاح طلبان مقبولیت بیشتری در میان مردم داشتند که این مقبولیت در شرایط فعلی بسیار کم شده است، درحال حاضر اعتماد مردم به این جریان سیاسی به دلیل عملکرد ضعیف دولت فعلی کاسته شده و در مقابل جریان انقلاب، توانسته خود را در میان مردم به خوبی جا کند و اقبال عمومی را جلب کرده و این را تمامی نظرسنجی‌ها تایید می‌کند.

در این باره مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفته بود که اصلاحات الان ظرفیت اجتماعی خود را کاملا از دست داده و به فکر یک فضای تنفس است تا بتواند حیات سیاسی خود را باز یابد، زیرا به شدت احساس خطر کرده و حتی ممکن است به کمای سیاسی بروند؛ لذا آن‌ها وضعیتی ندارند که بتوانند در انتخابات حرفی برای گفتن داشته باشند و حتی انتخابات ۱۴۰۰ ممکن است این‌ها را عقب‌تر ببرد؛ این موضوعی است که آن‌ها به شدت از آن نگرانند.

متقی‌فر معتقد است که اصلاحات حقیقتا خطا‌های استراتژیک بسیاری داشته که مردم را همواره از آرمان‌های خود مایوس کرده و حرف‌هایی راکه گفته‌اند هیچ کدامشان اجرایی نشد و روحانی در اصل، آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات زد؛ خلاصه این‌ها الان از گفتمان نظام و از عملکرد خودشان سیلی خورده اند. امروز اصلاحات در یک ورشکستگی کامل به سر می‌برد و برای جلوگیری از این وضعیت در صدد هستند تا اقدامی انجام دهند که بتوانند زنده بمانند؛ بنابراین شما نباید این وضعیت را با جریان انقلابی مقایسه کنید، زیرا جریان انقلابی باقدرت جلو می‌رود، هر چند فراز و فرود‌هایی هم دارد.

اما بریم سراغ گزینه بعدی یعنی عبدالناصر همتی که او هم مانند مهرعلیزاده تلاش می‌کند تا از سوی اصلاح طلبان مورد حمایت قرار گیرد. البته وضع همتی، از مهرعلیزاده بهتر است چراکه او توانسته بعد از صحبت هایش در کلاب هاوس نظر برخی از احزاب اصلاحات مانند کارگزاران را به سمت و سوی خود بکشد. وقتی همتی در کلاب هاوس درباره FATF، ارز، بورس و برجام سخن گفت و هدفش برای حضور در انتخابات را این گونه توضیح داد که آمده تا حسن روحانی آخرین رئیس جمهور ایران نباشد! او نظرش را درباره حصر سران فتنه، ظریف، دیپلماسی، و ... بیان کرد که مورد خوشایند اصلاح‌طلبان بوده است.

به دنبال این صحبت‌های همتی در کلاب هاوس غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران اعلام کرده بود که «تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم».

البته این حمایت تنها یکی از احزاب اصلاح طلب بود که از همتی صورت گرفت و سایر احزاب اصلاح طلب تا این لحظه نظر مثبتی بر آقایان همتی و مهرعلیزاده نداشته اند، هرچند هنوز مشخص نیست که جبهه اصلاحات در نهایت پشت کدام یک از این دو نفر می‌ایستد و یا اصلا از کسی حمایت می‌کند؟ تاکنون که موضع اصلاحات گویای این است که همتی و مهرعلیزاده نمی‌توانند کاندیدای ما باشند، اما باید منتظر ماند چراکه این امکان وجود دارد اگر در نظر سنجی‌ها درصد بالایی از آرا به سوی همتی یا مهرعلیزاده باشد نظر این جریان سیاسی هم تغییر کند، اما آنچه که محرز است، شرایط مبهم انتخابات ۱۴۰۰ اجازه ارزیابی زیادی از نتیجه نهایی انتخابات را نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۰
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۱۲:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
جبهه اصلاحات به صراحت اعلام کرد که نامزدی برای معرفی به مردم ندارد ... زنده باد ... اصلاحات واقعی تازه دارد شروع می شود ..‌ کار درستی کردند
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به نظرم این کارها راه به جایی نمیبره متاسفانه تا اینجا که من دتبال کردم هیچکدوم از نامزدها برنامه مدون و نقشه راهی نداشتن
که به مردم ارائه بدن تا نظرشون جلب بشه هرکدوم وعده هایی دادن ولی چقدر این وعدها قابلیت اجرایی شدن رو داره خدا
داند و بس
یه ایرانی
۱۷:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام به همگی
میدونم مشکلات زیاده زندگی سخت شده درامدا کم و هزینه ها بالا رفته
ولی یچیزی
ما تنها کشور شیعه جهانیم امید امام زمان (عج) به ماست رای ندادن یا رای غلط دادن ما میتونه باعث از بین رفتن تنها کشور شیعه جهان بشه و شاید باعث از بین رفتن باند فروز امام زمان(عج) بشه
پس خواهش میکنم اینبار به حرف دشمنامون گوش ندیم دفعه قبل گفتن به فلانی رای بدید اکثرا به همون شخص رای دادن الان میگن رای ندید و اکثرا میخواید به حرفشون گوش بدید
ببینید در ازای رای ندادن یا رای غلط دادن شما چیزیو بدست نمیارید ولی با رای درست حداقل لبخند امام زمان (عج) رو به دست میارید و زمینه ظهور رو فراهم میکنیدو تنها کشور شیعه جهانو حفظ میکنید
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم وای جی سی حذفش نکنه مطلب را. من که تردید دارم وضعیتمون بهتر بشه . اصلا ناامید هستم از اینکه من رای بدم یا نه . ولی به خاطر خون شهدا و شهدای حرم رای دادنا وظیفه میدونم . ولی تو را خدا وضعیتمونا درست کنن . این حقوقای نجومی این اختلاسها این دزدیها را ریشه کن کنن . به خدا مردم خسته اند خسته .
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
وااای
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ﴿۱﴾

الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿۲﴾ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ ﴿۳﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿۴﴾ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿۵﴾ اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ ﴿۶﴾ صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ ﴿۷﴾
همشهری
۱۹:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی وقتی زنش رو آورده به عنوان مشاورش دیگه تا آخرس باید بریم
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم خواستم مثبت بدم
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اینکه خانم های اطراف تو توانایی ندارن دلیل نمیشه همه خانم ها اینطوری باشن
همشهری
۲۰:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بله مسئولین اطراف شما خانواده هاشون رو میارن سرکار؟؟؟
این همه خانم مشاور بود باید زنش رو می آورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بارعایت فاصله وماسک نشسته بودن تواهواز
ایرانی
۱۹:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دو تاشون دو ریال واسه مملکت نمی ارزند بی کفایت اند و اشرافی گر
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جالبه ، اکثرا الگوی غربگرایانه رو پیش گرفته اند
بنظرم زاکانی از همه نزدیک تر صحبت میکنه
تقریبا الگوی غربگرایانه در صحبت های ایشون کمترین مقدار بود
رتبه بعدی به اقای رییسی تعلق میگیره
بقیه ، اکثریت ، شعارهای غربگرایانه داشتند ، که بیشترینش تعلق میگیره به اقای همتی
البته این انتقاد نیست ، یک بررسی از نوع اظهارات در مناظره هستش
شاید یکی غربگرایی رو دوست داشته باشه ، همه که یکسان نیستند؟!
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام رئیسی
خداحافظ فساد
Kh.d
۱۸:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،با دیدن مناظره ها و شنیدن حرف های آقای مهرعلی زاده و در سال های قبل حرف های آقای کروبی ،این بنده خدا ها سال هاست در کشور پست های مدیریتی مهم داشتند،با خودم میگم وای بر ایران من،وای بر حوزه،وای بر دانشگاه،وای بر ما،وای وای وای.در محضر خدا چه بگوییم و آیا ما هم مقصریم.
جعفري
۱۸:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اينا ديگه كي هستند اصلاح طلبان با اون پرونده وسابقه اش اينا رو قبول ندارند و تبري ميجويند
بنیامین
۱۷:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اینها میخواهند کشور را با الگو های غربی که برای زمان خاص و مکان خاص نوشته شده اداره کنند ولی کشور را نمیشود با الگوهای نوشته ویا اجراشده در دیگر کشورها حتی اگر موفق هم بوده اداره کرد این روشها بر روی کاغذ خوب جواب میدهد ولی در عمل کاری از پیش نمیبرد چون شرایط هیچ کشوری در عمل یکسان نیست . باید خودمان تولید کننده الگو باشیم نه انشای دیگران را امتحان کنیم ببینیم میشود یا نه.
و
۱۷:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
صرفنظر از نتیجه انتخابات که پیروزی واقعی ملت ارجمند و بزرگ ایران اسلامی خواهد بود یک نگرانی در مورد دو نفر وجود دارد که آقای همتی و مهر علیزاده حتی یک رای داشته باشند و اسف بار تر اینکه رای هم خودشان برای خودشان به صندوق انداخته باشند این موضوع بسیار نگران کننده است .
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اون چیزی که از اصلاحات فهمیدم دزدی و باندبازی کسانی است که با رای مردم میرن بالا و مردم رو از گرسنگی و تبعیض می کشن. بعد میگن مردم به ما دوباره رای بدین تا براتون آزاده و بی بند و باری بیاریم.
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی: روحانی و همتی اختلاف نداشتند

ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام رئیسی
خداحافظ فساد
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
به خاطر خون شهدا من به تکلیفم عمل میکنم.
پرهیز
۱۷:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
برآورد اصلاحاتی ها اینه کهاز بس که دوزدی و اختلاس و رانت خواری کردند گه پایگاه اجتماعی خود را از دست دادند، بنابراین ترجیح میدن مظلوم نمایی کنن و بگن ما نماینده نداریم!!
اگه مهر علیزاده و همتی اصلاحاتی نیستند پس چی هستند؟!!
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اینو یادمون باشه که هیچکس نمیتونه معجزه کنه، فقط امیدوارم کسی که میاد واقعلا تلاش کنه
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
تقسیم خط تخریب را ببینید:
همتی به رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی ( جناب آقای دکتر زاکانی، جناب آقای دکتر جلیلی، جناب آقای دکتر رضایی) یعنی فداکاران و ایثارگران دوران دفاع از کشور می تازد. حتی به کسی که با او کاری ندارد (یعنی جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی). آیا او دشمن شناس است؟ یا ستون پنجم دشمن؟

مهرعلیزاده به علماء و بزرگان کشور و حوزه علمیه می تازد. تا جائیکه پیشینیان خود را زیر سئوال می برد. کسی که در دوران ابتدایی و کودکستان مانده و بر این امر لجاجت و سماجت دارد.

بد اخلاقی این دو نفر موجب شده کسی از بزرگان از آنها حمایت نکند و حتی دانشگاهیان از آنها تبری بجویند.

کاش فقط موضوع فردی بود اینها به مردم هم دروغ می گویند و فقط به فکر خود و خانواده هستند.
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همه رو ول کن
فقط اونجا که مهرعلی دم از سواد میزنه و از ۱تا۷ عدد هشت رو انتخاب میکنه
خدا جای حق نشسته و زود جواب آدمارو میده

رای قاطع و آگاهانه ما رئیسی

بیا مارو از دست دزد جماعت نجات بده
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب همتی از بدو استخدام یعنی از ۲۳ سالگی مدیر کل بودن در جایگاه های مختلف یعنی به مدت ۴۲ سال
به خاطر همین از شنیدن کلمه کارمند این قدر آشفته شد چون بنده خدا هیچوقت کارمند نبوده مادر زاد رییس بوده
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سال آینده اعتبار دانشگاه تهران اگر افت کرد بدونید باعث و بانیش همین همتی بعنوان استاد و مهرعلیزاده بعنوان دانشجو بوده
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مردم و کاندیداها رییسی باید مواظب باشند روحانی و اطرافیانش دست به هر اقدامی میزنند تا خودشان خوبه نشان دهند
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی ورژن جدید روحانی2 همون روحانیه فرقی نمیکنه مراقب باشیم
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مهر علیزاده مدرک دانشگاهی هلند را ندارد مردم استعلام بگیرید.دوم این دو شخص بی ادب و بی فرهنگ حتی نمیشود برای رییس جمهوری بهشون فکر کرد.اینا فقط دنباله رو روحانی و دارو دسته اش هستند
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا همینطوره
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
درسته این دو کاندید دور از اخلاق صحبت کردند ولی شما هم در کنار نقد بهتر از کلمات مناسب استفاده کنید وگرنه همه در رفتار استفاده از کلمات یکی خواهیم بود
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام.اصلاح طلبان اینقدر باهوش هستند که بدانن درمیان مردم جایگاهشون ازدست رفته اگر خاتمی هم میامد حمایت همینطوری چراغ خاموش بود که اگر رای نگرفتن بگن این مهره اصلی مانبود
شیراز
۱۶:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا کنه همتی و مهرعلیزاده رای نیارن بعدش هرچی خواستن بگن
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر آقای همتی و مهرعلیزاده در کلامشان از ادب بیشتری استفاده کرده بودند و بدنبال آن به مظلوم نمائی خاص خود ادامه میدادند شاید بهتر نتیجه میگرفتند اما توهینها ، پرخاشگریها و حملات بی منطق و دلیل از آنها افرادی باخته و سوخته و بیچاره که در تقلای بیهوده لحظه آخری هستند ساخته بود که خود اصلاح طلبان هم ‌‌‌‌از بی آبروئی آنها از آنها مجبور شدند تبری پیدا کنند .
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی و مهرعلیزاده آبروی دانشگاه تهران را بردند.
کریم
۱۵:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
هیچکدام از کاندیداها نمیتوانند وضع موجود را در جهت بهترشدن تعییر دهند حتی توانایی حفظ شرایط کنونی رو هم ندارندفقط تبلیغ پول پاشی و یافزایش یارانه و افزایش وام ازدواج و افزایش وام مسکن و پرداخت حقوق به زنان خانه دار و...میکنند و هیچ برنامه ای ندارند.
همشهری
۱۵:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی و مهرعلیزاده اول باید برن توی کلاس اول ابتدایی بشینن روخونی رو یاد بگیرن بعد بیان اونجا چرت و پرت بگن
محمد
۱۵:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
باعرض سلام خدمت همه هموطنان عزیز
خارج از تفکر های سیاسی رایج در کشور مردم کاندید های ریاست جمهوری را باتوجه به کارایی در پست های که این چند سال داشته اند ارزیابی کنید ببینید کدام در سمت مدیریت وعملکرد خود نسبتا موفق بوده به همان رای بدهید به این شعارهای توخالی که می دهند توجه نکنید اگر این شعار ها کارساز بود الان وضع کشور این نبود اخه جوان بیکاری که درامد ندارد ازادی برایش چه معنی دارد بر فرضی که ازادی هم به قول بعضی اقایان به وجود امد رابطه دختر وپسری هم ازاد شد که برن باهم خوش باشند وقتی شغل ودرامدی ندارند که چگونه خوش باشند فقط با اب باز توی پارک می شود خوش باشند شما اشتغال وکار ایجاد کنید جوان های ما خوشحال هستند .نه باترویج فرهنگ غلط رابطه دختر وپسر.اقایی که میگی چرا دختر وپسرها توی پارک اب بازی می کنند دستگیر می شوند ایا حاضری دختر وناموس خودت با هر نامحرمی در اجتماع بگردد وهنجار های جامعه را زیر پا بگذارد .حرف بسیار است امه هموطنان عزیز حوصله تان را سر نمی برم با توکل بر خدا وامام زمان (عج)به پای صندوق های رای برویم و مشتی بر دهان یاوه گویان داخلی وخارجی بزنیم
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جالب اینجاست که مهر علیزاده و همتی، از نوشته ای که براشون می نویسند و به دستشون میدن ، لااقل یه بار بخونند که هنگام مناظره به پِتِه پِتِه نیفتند و مثل ماشین ژیان ریپ نزنن. شاید هم ۱۰ بار می خوانند ولی چون سواد کافی ندارن ، نمی تونند درست بخوانند. خخخخخ
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
من خیلی خوشم از اقای همتی میاد
با اینکه میدونن هیچ شانسی در انتخابات هفته اینده ندارند ولی گفتن اگه پیروز شم با بایدن ملاقات میکنم واقعا مسخرس
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این اظهارات برای رای آوردن بیشتر است.
همشهری
۱۹:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا کسی هست بهشون رای بده؟ اونا کی هستن که میخوان به اینا رای بدن متاسفم.
فکر کنم عروس و داماداشونم بهشون دای ندن خ خ خ خ خ
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
از این 7 نفر خصوصاً 5 نفری که واقعاً برنامه دارند بپرسید که این دیگه چه جورش هست؟ می گن همسان سازی ولی می بینی یک نفر 8 میلیون و 10 میلیون حقوق می گیره و یکی 3 میلیون و 4 میلیون. این اختلاف چرا باید باشه؟؟؟ مگه همه ما نیاز به کالاهای اساسی و زندگی و درمان نداریم. پس کی عدالت در پرداخت ها قراره ایجاد بشه؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خب پرفسور ، این ۵ نفر هم حرف جنابعالی رو دارن میزنن. میگن چرا اینگونه هست ؟؟؟ میگن چرا یه کارمندی ۴_۵میلیون دریافتی داشته باشه و یه سری مثل آقای همتی حقوق ۴۰-۵۰ میلیونی!!!!!!!!!! چرا یه کارمندی ۴ میلیون حقوق بگیره و آقای تاجگردون که یکی از پروپاقرص ترین افراد اصلاح طلب که ۲ دوره نماینده مجلس بود و این اواخر با آمدن جناب قالیباف و پیگیریهای وی مشخص شد که مدرک تحصیلی ایشان تقلبی هست و از مجلس اخراجش کردن. آقای روحانی ایشان را به مدیر عامل بیمه انتخاب کردند و حقوق ۸۵ میلیونی میگرفت و فیش خودش رو تو فضای مجازی به نمایش گذاشت. به همتی و مهر علیزاده بگو چرا تبعیض و اختلاف تا این حد بوده؟؟؟
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای رئیسی یکی از برنامه هاش دقیقا همین برطرف کردن اختلافات و تبعیضات بیجاست. در مناظره دوم گفتند برای افراد هم سطح و هم تجربه باید رعایت شود.
بیشتر دقت بفرما.
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
معذرت می‌خوام از نظر شما یک کارگر باید حقوقش با فوق تخصص مغز و اعصاب برابر باشه ؟
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم به فضل الهی مردم با رای قاطع خود دروغگویان و بانیان وضع موجود و مدعیان اصلاح طلبی و بانیان رانت و قدرت طلبی را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستند.
باید به کسی رای داد که تغییر را به نفع مردم می خواهد نه به نفع قدرت شخصی و باندبازی و ویژه خواری.
خدایا همه ما را در انتخاب بهترین راهنمایی فرما.
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
در برنامه تلویزیون از آقای مهرعلیزاده سئوال شد که در خانواده شما جوان بیکار دارید فرمودند خیر پس از سئوال اینکه برای اشتغال جوانان چه برنامه دارید فرمودند برادر زاده هایم بیکارند
از همین الان برای انها پست مدیریتی صادرشد اگر خدا نکرده رئیس جمهور شوند
باسپاس
پرهیز
۱۷:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آمین یا رب العالمین
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی
وعده وزرای زن تنها برای دلخوشی زنان جامعه و جذب رای است در صورتیکه اگر بخواهند به زن هم پستی بدهند به بستگان خودشان می دهند از عملکرد اصلاح طلبان در این سال‌ها معلومه جز وعده بی حجابی وآزادی وبی بندوباری وبی دینی می دهند، چیکار برای جوانان این مملکت کردند.
آخه بی حجابی وبی بند وباری که نان وآب وشغل وازدواج ومسکن برای جوانان نمی شود!!!!؟!!!
راد
۲۰:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز و گرامی ، اینها درست برنامه های غربی ها رو پیاده میکنند ، وقتی جوان مملکت به سمت بی حجابی و بی بند و باری جذب بشه ، از مسائل مهم کشور دور می شوند و ملیت و اسلامیت برای آنها بی ارزش میشه و آنوقت هست که دشمن به هدف خودش رسیده و با یه حرکت به خیال خام خودش ، میتواند کار کشور مان را بسازد و خیالات خام دیگر .پس وعده بی حجابی و بی بند و باری این اقایون با پشتوانه فکری آمریکا و انگلیس خائن هست .
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
زنها باهوشتر و نکته سنج تر از این حرفها هستند که بشه خامشون کرد من به عنوان یک زن برام مهم نیست تو کابینه چندتا زن یا چندتا مردهست مهم کارآمدی و اخلاص هست جنسیت مهم نیست
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سرطان اصلاحات
غده عفونی و متغفن اصلاحات
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون .الا انهم هم المفسدون ...
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام رئیسی خداحافظ فساد
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
در مناطرت مهرعلیزاده به "مدرک" اشاره کرد و اکنون معلوم شده خودش در مدرک مشکل دارد.
همتی نیز به تفکر "چمبره" زده بر کشور اشاره کرد. اکنون ثابت می کنم او استادی بی سواد و بر نقاط کلیدی قدرت چمبره زده است.
چرا "همتی استاد چمبره" است؟
- او بیش از 40 سال است پست های مختلف در سطوح بالا دارد. (از جمله: صداسیما، بانک ملی، بانک سینا، بیمه مرکزی، بانک مرکزی، دانشگاه تهران).
چرا همتی استادی بی سواد و بدون نوآوری و نبوغ است؟
- او در ده سال گذشته یک مقاله علمی ISI (مرز دانش) ندارد.
- او در بانک مرکزی بجز تورم و نقدینگی دستاوردی نداشته است.
آیا تحصیل بدون اشتغال، تورم، بیکاری، حقوق اندک فقط برای جوانان و مردم عادی است؟
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
احسن ، یه گونی اسپند بگیر برا خودت دود کن ، چشت نزنن
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فرزند ایران زمین = دکتر محسن رضایی
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
از همتی مهرعلیزاده بهتره ولی رئیسی اصلح تر از اونه
گم ۵
۱۳:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
نمیدانم چرا «عدم صداقت» در صحبتهای آقای مهرعلیزاده اینقدر بالا موج میزند! اصلا حس دلسوزانه از ایشان دریافت نمیکنم!
خودشان با دنده تخریب و تیکه شروع میکنند بعد آخرسر میگویند ما دنبال اخلاقیم و آقایون بی اخلاق! آخه مردم میفهمند این چطور نگریستن ساده انگارانه به سطح فهم و درک مردم است؟!
دقیقا روحانی هم با همین ترفند حجاب و شجریان و آزادی اومد! آقای همتی و مهرعلیزاده مردم را چه فرض کرده اید؟! اصلاحات هم روشون نمیشه از شماها حمایت کنند!
محسن
۱۳:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اینکه همتی وبقیه کاندیداها مخالف ارز4200تومنی هستندوموافق ارزتک نرخی هستندنشان دهنده عدم صلاحیت آنهاست این سخن این سیگنال رامیدهدکه پول درارزخارجی بلوکه شودوسمت بانک وبورس وبیمه وتولیدوبازارزمین ومسکن نرودوعملااقتصادکشورمنجمدشود.
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دانشگاه «تیلبرگ»:
محسن مهرعلیزاده تحصیلات خود را در این دانشگاه به پایان نرسانده است!!!!
جناب همتی و مهرعلیزاده شما ها که به خاطر دوتا رای اینقدر مردم فریبی میکنید
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فقط به فکر منفعت خودشون هستش ، در پست های قبلی که به اصطلاح در خدمت مردم بودن چه گلی به سر مردم زدن که الان میخوان رئیس جمهور بشه
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی بیش از 40 سال است در پست های مدیریتی از صداسیما گرفته تا بانک و بیمه و بانک مرکزی و دانشگاه چمبره زده است.
"همتی استاد چمبره بانکداری و رانت خواری"
براستی، تحریف بدتر از تحریم است و دروغگو دشمن خدا و ملت.
سجاد
۱۲:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی....و نیرو های انقلابی
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
موافقم
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
احسنت .....
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
احسنت احسنت...
ندا
۱۲:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فقط آقای رئیسی
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این هفت نفر همه شون بر اینکه شکل و شمایل مناظره باید تغییر کند متفق القولند حالا ببینیم هفت نفرشان با هم می توانند تغییر کوچکی در مناظره بدهند حل مشکلات کشور توسط هر کدام از آنها پیشکش
احمد
۱۲:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان حق دارند حمایت نکنند چون در صورت حمایت با رای کم مردم به اصلاح طلبان آبرویشان رفته و به تاریخ می پیوندند و الا مهر علیزاده معاون دولت اصلاحات بوده و همتی هم اصلاح طلب است اگر این دو نفر اصلاح طلب نیستند. پس بگید از کدام حزبند. روحانی فیتیله اصلاح طلبان را برای همیشه پیچاند
گم ۵
۱۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فیتیله اصلاح طلبان برای همیشه خاموش شد. مردم فهیم هستند.
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ممکنه یک فرد از نظر گرایش سیاسی اصلاح طلب باشه اما این الزاما دلیل نمیشه که جریان اصلاحات اون شخص رو لایق رئیس جمهور شدن بدونه شاید سر آخر از یکی از این دو حمایت کنن اما اینها جزء ۱۴ گزینه اول اصلاحات برای ریاست جمهوری هم نبودند.
احمد
۱۵:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بله اینها گزینه اصلاح طلبان نیستند روحانی گزینه اونها بود که همینطور که میبینید این همه آبادانی ایجاد کرد جوانی که ابتدای دولت روحانی 27 ساله و در شرف ازدواج بود با موج تورمی اصلاح طلبان اکنون 35 ساله و میانسل شده و دستش از همه جا بریده نه امید ازدواج نه ماشین نه مسکن نه شغل.
عجب گزینه ای معرفی کردن آقایان اصلاح طلب
عزیزم اصلاحطلبان. فقط فکر جیب خود و اطرافیانشان هستند و اکثرا گرین کارت دارند و شدیدا دنبال رای. و فریب قشر ضعیفند
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بحث سر این بود که اینها گزینه اصلاحات هستند یا نه ، بحث سر این نبود که اصلاحات گزینه به درد بخور معرفی میکند یا نه
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
هیچ کدوم از این کاندیداها توانمندی تغییر وضعیت موجود کشور رو ندارند. تغییر قانون اساسی و آزادی فعالیت گروه های سیاسی و تقویت جمهوری می تونه افراد شایسته برای پست های کلیدی از جمله ریاست جمهوری رو پرورش و به قدرت برسونه
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چرا از میتینگ انتخاباتی رئیسی که تو این اوضاع کرونا تو اهواز هزاران نفر رو یکجا جمع کرد چیزی نمیگی خبرگزاری بی طرف!!!!!
شیراز
۱۳:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
از اینکه رایش بالاست دردت اومده انگار
سامی
۱۳:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب حاج ابراهیم نیازی به تبلیغ نداره، آنچه از دل برآید لا جرم بر دل نشیند، درود بر سيد بزرگوار حاج ابراهیم عزیز
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بکوری بی بی سی
رئیس جمهور رئیسی
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شیراز13:40 راست گفتن فحشو که بندازی زمین صاحبش برمیداره
محسن
۱۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
زییسی اداره کشوررابلدنیست فقط بلده بگه دست چپاول گرهاراقطع میکنیم.راست میگه درپرونده موسسات اعتباری چرااهمال کردوگفته دیگه به پرونده های سپرده ملت باسودبالای هجده درصدرسیدگی نمیکند.آدم مومن سودشون راچپاول کردن بعلاوه اصل پول اونوقت میگی جلوی چپاول گرهارامیگیرم
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
کلی کارخانه و اموال رو بیت المال برگردوند نمیبینی واقعا کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کنی، لیاقت امثال تو همین مهرعلیزاده خائن و همتی چپاول گرند
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چقدر شما آگاهی بقیه مردم نمی بینند این همه مشکلاتی گفتی کل ملت هیچ شما فقط درست گفتین بنده خدا صدسال هم بخواد این همه مشکلات جبران کنه باز عمر نوح میخواد
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا شماها چگونه تحلیل میکنید؟!!
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا ایشون فقط استاد حرف زدن و شعار دادنه ولاغیر
محسن
۱۴:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
کارخونه ها برای چی تعطیل شدن ؟؟؟
برای اینکه بعضی های به مسئولتی که بهشون داده نشده بود عمل نکرد آقای رئیسی همه چیز رو زیر نظر داره و کارگر ها رو به سرکارشون برگردوند
سهیل
۱۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا شر فریفتگان به غرب را از سر میهنمان کم کند.
وای به حال ملتی که دستش به سوی دست کسی دراز باشد که به پابوسی دشمنان میهنش می روند.
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی
سامی
۱۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا شر این فرقه خطرناک رو از سر مردم ایران کم کنه، همتی با کارنامه ننگین ریاست بانک مرکزی رساندن دلار به مرز جنون و ورشکستگی کارخونه ها، از بین بردن سرمایه مردم در بورس و فروپاشی اقتصادی ایران، و مهر علیزاده با کلی تخلف چه در تربیت بدنی و چه در استاندار بودن اصفهان و نابودی بسیاری از زیر ساخت‌های اصفهان حالا به فکر مردم افتادند راستی جناب مهر علیزاده دختر خانم شما با مدرک دوخت و دوز به عنوان یکی از مدیران منطقه آزاد کیش چکار میکنه. بسته دم خروس شما خیلی وقته بیرون زده
مسعود
۱۲:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با سلام .
من هیچگونه گرایشی به هیچ فرقه و گروهی ندارم و از افراد تندرو هم در گرایش مذهبی و هم در گرایش مخالف مذهب ، دوری میکنم . فقط به صداقت افراد و کسانی که دلشان برای ایران می تپد رای میدهم.شاید تاکنون هم اشتباه تشخیص داده باشم ، مانند میلیون ها نفر دیگر در ایران ولی این را میفهمم که هر حزبی الان از این دو نفر حمایت کند ، گور خودش را در سیاست کنده است .
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا شر اصلاحات رو به خودشون برگردونه.ان شالله اصلاحات هیچ وقت توی این نظام به جایی نرسن
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این کاندیداهای محترم چ برنامه ای برای افزایش حقوق نیروهای مسلح بخصوص ارتش دارند تا شاید یکم نزدیک به ادارجات دولتی بشه حقوقشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
حقوق نیروهای مسلح بخصوص ارتش همین حالا از بقیه سازمانها بیشتر است باید فکری به حال تامین اچتماعی بکنند . مخصوصاً بازنشستگان تامین اچتماعی .
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فهمیدین مهر علیزاده نتونسته مدرک دکترای هلند رو بگیره الکی گفته مدرک دکترا از دانشگاه تیلبرگ هلند دارم اما توانایی دفاع نداشته ول کرده معلوم نیست بقیه مدرکهاشم با پول و پارتی باشه
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
باید از مهر علیزاده و همتی بپرسند، شما که همچون روحانی و خاتمی و جهانگیری و ...معتقدید رئیس جمهور در ایران هیچکاره هست و هیچگونه استقلالی نداره ، چرا برای رئیس جمهور شدن دست و پا میشکنید
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
هردوشون به رئیسی پرخاش میکنند تا دل اصلاح‌طلبها رو بدست بیارن ، با اینکارشون اونهایی که نمیخوان رای بدن هم میرن به این دو تا رای میدن چرا که به نظرشون رئیسی حرفی برای دفاع از خودش نداره پس حتما مهرعلیزاده و همتی راست میگن...!
این روش مربوط به بی‌وجدان و بی‌دینهایی مثل ترامپ و امثال ترامپه... : خودتو میخواهی ببری بالا رقیبت رو بکش پایین اونهم به هر فیمتی...
یادشون رفته مسلمان هستند و ایرانی...!
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همه اینهایی که الان کاندیدای ریاست جمهوری هستند سالهاست در این نظام مسوول هستند، اگر بنا بود کاری بکنند می کردند، همین آقای رییسی که سنگش را به سینه میزنید ماهها در مورد بورس و دزدی بزرگ حقوقیها از جیب مردم هیچ نگفت و کاری نکرد، در مورد خودروسازها هم همینطور
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مسایلی که رییسی در اون‌ها ورود کرده پرونده هاشون ماله چندین سال پیش بوده. کلا برای حل این مسیله بورس نیاز به برنامه طولانی مدت هست.
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
کجایی ؟!!!
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بهترین حرف آقای رییسی : گشت ارشاد خواهیم داشت اما فقط برای برخورد با مدیران متخلف
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شماها چقدر ساده اید
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ریسی چطوربااین همه ریس متخلف دزد میتونه برخورد کند این حرفش فقط برا جمع کردن رای وکشیدن مردم پای صندوق است ،دزد متخلف درهردوجناح اصولگرا اسلاحطلب ووو،وجود دارد
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این کار فقط از آقای رئیسی بر میاد برای همین کله گنده ها به تکاپو افتادند از رئیسی می ترسند.
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بدبخت اونی که این حرفا رو باور میکنه ههههه
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اقای همتی این وضع اقتصادی و دلار و ارز دستکار شماست . شما باید جوابگو باشید و اقای ریسی حرف خوب و بجایی زدند که هر کسی در هر جایگاه و پست و مقامی باید جوابگو کارهای خودش باشه و شما اقای همتی و مهر عیزاده شما هم باید جوابگو باشید .
ا
۱۱:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی و مهر علی زاده در حد مدیر یک مدرسه پیش دبستانی هم نیستند دیدن و شنیدن سخنان این دو نفر تلف وقت است و تمام وقت و زمانیکه مخاطب به سخنان این دو نفر گوش می دهد هدر می دهد و انرژی منفی می گیرد واقعا شگفت آور است که اینها با چه اعتماد به نفس کاذب و دروغین وارد عرصه ای شده اند که اگر خدایی نکرده رای آورند باید شاهد نابودی همه چیز بود و همین اکنون هم در آن گیر افتاده اند و آرزو دارند این مناظرات تمام شود تا بیش از این دست خالی آنها رو نشود .
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اقای مهر علیزاده شما صداقتی نداشتید . راستی جناب چرا از شرکتها که به نام خودت و فرزندانت هست و داری حرفی نمی زنی . تو سلطان شرکتی و گویا هر شرکت و موسسه که به نام مهر شروع می شه مال توست .
محمدصالح
۱۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
نه اصلاح طلب نه اصول گرا فقط رئیسی رئیسی
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اصلاحات حق دارن از این......... حمایت نکنن! چیکار توتسن بکنن تا حمایت بشن؟! کو ان 2قطبی مورد نظر؟ هیچ اثری از اینکه ملت را بتونن به خیابانها بکشن نیست! ظاهرا غربیا هم هیچ امیدی به انها ندارن! معلوم است عرضه اینکه تمام گروهکهای ضد نظام را متحد کنن ندارن!!! و............ انوقت انتظار دارید اصلاحات از انها حمایت کنن؟؟؟!!!
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اصلاحات دروغ می گویند آخرش به سمت همتی می روند
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بنظرم لحظه آخر اصلاح طلب دوستان میان به همتی رای میدن.متاسفانه
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
داداش روحانی اینقدر خراب کرده که فعلا جایگاهی ندارد
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
برخی به اسم اصلاح طلبی در هر انتخابات روشهای کثیف جدیدی را رونمایی می کنند و از هر روش ممکن بهره می جویند.
آنها مردم را به فلاکت دچار می کنند و طلبکارانه سخن می گویند و همیشه کسانی را مقصر می دانند که برای آرامش مردم از جانشان گذشته اند.
همتی جلوه ای از روحانی و نمونه بارز آنهاست. او فلاکت را با بالاترین نرخ تورم و بورس و ارز را به بدترین وجه به ملت ایران تحمیل کرد.
حمایت از این شخص خیانت به معیشت مردم و آینده کشور است.
"همتی سمبل بانکداری و رانت خواری است."
"مهرعلیزاده سمبل مدعی بی سواد"
ما به کسی رای خواهیم داد که تغییر را به نفع مردم می خواهد نه به نفع شخص و باند و گروه.
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مهم اینه که اقبالی پیش مردم داشته باشید یا نه که ندارید. باید مردم شما رو بخواهند که نمی خواهند
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی جون شما برو خونه لالا کن . مهری جون شما هم برو
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با یه مناظره آبرو خودشون بردن و شخصیت همه برملا شد

رای قاطع و آگاهانه ما رئیسی

بیا و از دست دزدا نجاتمون بده رئیسی

ما بی اخلاقهایی مثل همتی و مهرعلیزاده نمیخوایم فقط بلدن توهین کنن و بپرن به همه
باید راهشون ندن اینارو دیگه
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
باید وقتی که به این دو نفر در مناظره می دهند دیگه ندهند و به آن 5 نفر بدهند ببینیم چه می خواهند بکنند
شهروند گمنام
۱۱:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی در بانک مرکزی نرخ دلار را چشمگیر افزایش داد و برای همهء کارهای بانکی به سود بانک ها کارمزد گذاشت و سود سپرده های مردم را تا 16 درصد پایین نگهداشت و سود سپرده های میان بانکی (دریافتی از سوی بانک مرکزی از بانک ها) را از 20 درصد به بالا (به سود بانک مرکزی) گذاشت. اینها چند کار وی به زیان مردم بوده است و اکنون می خواهد رئیس دولت شود و سخن از مردم و رسیدگی به مردم می زند!
هرگز!
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با یه مناظره آبرو خودشون بردن و شخصیت همه برملا شد

رای قاطع و آگاهانه ما رئیسی

بیا و از دست دزدا نجاتمون بده رئیسی

ما بی اخلاقهایی مثل همتی و مهرعلیزاده نمیخوایم فقط بلدن توهین کنن و بپرن به همه
باید راهشون ندن اینارو دیگه
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
احمدی نژاد میخواست تا آبرو حیثیت شمارو ببره ! تا انقدر بلبل زبونی نکنید.
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اون خودش زده رودست اینا
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی صد در صد رئیس جمهور خواهد شد نه همتی و نه مهرعلیزاده و هیچ کدام یک از کاندیداها رای لازم را نخواهند آوردحالا ببینیم آقای رئیسی برای کشور و مسئله مهم اقتصاد چه برنامه ای داره فقط شما مردم شاهد باشید فقط حرف نشنویم عمل ببینیم
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شما علم غیب داری؟
دکتر رئیسی مرد میدان و عملگراست و تاکنون ثابت کرده با فساد و رانت مقابله می کند.
درود بر مرد خدا و ایمان
سلام بر ابراهیم
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خوبه که میدونی رای مردم شریف و همیشه در صحنه چه هست.
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس 15:15 اره همین مردمی که امثال تو انتخاب روحانی رو میکوبید سرشون. حالا ببینیم رئیسی انتخاب همین مردم چه گلی به سر ملت میزنه فقط این حرفاتون یادتون نره. چهار سال دیگه حالتونو میپرسیم
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
پاسخ به کامنت ۱۵:۱۵::::حداقل میدونین که این هوایی که میان سر کار از غربی هات خط نمیگیرن. همینش هم خوببه
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای مهری جون بی سواد خودتی و ....
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اربابان شما هیچ کاری نکردند ۲زار بیارزه ، شما که نوچه هاشی چی میگی ؟
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
تنها شخصی که توان تحول و تغییر را دارد و می تواند حمایت گروه های مقاومت و انقلابی را جلب کند و شخصا آدم مسئولیت پذیری است ، فقط و فقط آقای رئیسی است.
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جناب اقای مهندس تا الان کجا بودی ؟؟ حسود تا دیدی رئیسی داره فعالیت میکنه اومدی نخود شدی ؟؟؟؟

همتی عزیز شما به درد ملت جمهوری اسلام ایران نمیخورید.
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی انشا الله بحول قوه الهی خدا پشت و پناهت باشه انشالله موفق باشی و خیر ببینی
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
متاسفم که چطوری شمارو تائید صلاحیت کردند.؟
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
من هم در تعجبم
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
برای yjcمتاسفم که نظرات رو فیلتر میکنه . آخه جناب آقای ارباب آقا جناب جناب جناب همتی تو که تشنه پست و مقام نیستی طاقت یه کلمه جناب رو نداری چطور خودت را خادم مردم میدونی؟
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فکر کنم توی مناظره اول، مجری یادش رفت به آقای رئیسی بگوید جناب آقای رئیسی ولی آقای رئیسی هیچ عکس العملی نشون نداد که چرا به همه گفتی جناب آقای ولی به من گفتی آقای
واقعاً واقعاً واقعاً برای همتی متاسفم در این مورد
انسان های بزرگ که مدارج علمی بالایی دارند، اونها رو مخفی می کنند اون وقت همتی....
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
نه قم خوبه نه کاشون چی باید بگیم بهشون؟
هیچکدام کاری برای مردم نمی کنند فقط شعار.
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
هم قم خوبه هم کاشون لعنت به بدخواهاشون
ندا
۱۲:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چیکار به قم و کاشون داری؟
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مومن لعنت نمیفرسته.
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
تو جامعه ای که قراره امام زمان بیاد جای اینجور افراد نیست . اینها منافقین هستند.
سعید
۱۰:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سر اصلاح طلبان را شورای نگهبان برید.
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
چطور آقای رضایی و رئیسی طاقت نشستن کنار این فضلا رو دارند من دیگه رد دادم . من اگه بودم یکی میخابوندم تو گوشش بعد انصراف به نفع آقای رئیسی . شما ناخن کوچیکه آقای رئیسی هم نمیشید.
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
میخوابوندی تو گوشش
کرمی
۱۰:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
جریان اصلاح طلب هیچ وقت در انتخابات ریاست جمهوری از تبلیغات پاک و منصفانه استفاده نکردند این دوره هم همین طور است.
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
همتی ومهرعلیزاده بی خودی زور میزنید وبا دروغاتون دنبال رای ملت هستید
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
کدام انکار را کشف فرمودی ?
علی
۱۰:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
به قول حضرت امام می فرمودند شما به استقلال خود نمی رسید تا این غرب زده هایی که در همه جا موجودند از این مملکت نرند یا اصلاح نشند شما به استقلال نمی رسید اینها نمی گذارند . باید تصویه شود از این مغزهای پوسیده ای که عاشق امریکا و غرب هستند . روح امام واقعا شاد
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اقایان از طرف اصلاح طلبها پشتیبانی میشوند ولی بصورت رسمی نامزد انها معرفی نمیشوند چون اصلاح طلبان گرامی میدانند نام انها بر هر نامزدی سایه بیفکند حتی اگر گذشته پاکی هم داشته بتشد شانس او برای پیروزی بسیار کم خواهد شد
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان کشور را به لبه سقوط بردند ..
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
دنبال گوشت قربونی هستید ؟!
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این بازی هم مثل بازی 6+1 است در تایید صلاحیت ها !!!
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این بازی سازیها برای مردم ایران کهنه شده !!!
احمد
۱۰:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
گندی که اصلاح طلبها با انتخاب روحانی زدند به کشور باید هم کاندید معرفی نکنند چون ضایع میشن و الا اصلاح طلب تر ار مهر علیزاده که معاون اصلاحات بوده
ذوالفقار
۱۰:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شورای نگهبان بهترین خدمت را به مستر جهانگیری کرد من جای شورا بودم او را تایید صلاحیت میکردم تا هم اصلاح طلبان لال شوند و هم وی را با رای اندک ملت رسوایش میکردم(یک تیر و دو نشان).
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
الان مهرعلیزاده و همتی دو جسم از روح جهانگیری هستند.