سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون چمن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شانس پیروزی ۵۰ درصدی همتی یا مهرعلیزاده در انتخابات در صورت حمایت اصلاحات/ برای انتخابات شورای شهر شاید لیستی نداشته باشیم

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر اصلاحات از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کند احتمال ۵۰ درصد پیروز خواهند شد.

محمد خون چمن رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت اصلاح طلبان از همتی یا مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: جبهه اصلاحات هنوز تصمیم نهایی برای حمایت از کاندیدای خاصی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نگرفته و فعلا نظر اصلاح طلبان این است که "اصلاحات گزینه‌ای در انتخابات ندارد".

وی در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا، بیان کرد: برای انتخابات شورای شهر و روستا هم هنوز تصمیم گرفته نشده که لیستی آماده و معرفی می‌شود یا خیر؛ چراکه نظر بر این است که اگر در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی نداشته باشیم برای انتخابات شورای شهر هم لیستی ارائه نخواهیم داد و تصمیم نهایی برای اعلام فهرست نامزد‌های جبهه اصلاحات در انتخابات شورای شهر "یکشنبه" گرفته می‌شود.

خون چمن گفت: اگر قرار باشد برای انتخابات ریاست جمهوری از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کنیم باید مورد بررسی در جبهه قرار گیرد و حداقل ۱۰ حزب اصلاح طلب باید این درخواست را ارائه دهند، فعلا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است و برنامه‌ای برای حمایت از دو نفر نداریم.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نمی‌شود فعلا نظری داد؛ چرا که فضای انتخابات مبهم است و هرگونه تغییرات ممکن است در جبهه اصلاح طلب و اصولگرا رخ دهد و اگر اصلاحات از همتی یا مهرعلیزاده حمایت کند احتمال ۵۰ درصد، پیروز انتخابات خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
فقط سید مظلومان رییسی