سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان آبادان

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: هر چه در حوزه ورزش بانوان و خانواده سرمایه‌گذاری کنیم قطعاً به ثمر خواهد نشست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان و همچنین رئیس شورای ورزش آبادان در پیامی با تبریک کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت:هر چه در حوزه ورزش بانوان و خانواده سرمایه‌گذاری کنیم قطعاً به ثمر خواهد نشست.

او افزود: جای بسی خوشحالی است که در این وضعیت کووید ۱۹ و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت بانوان ورزشکار آبادانی توانستند با سخت کوشی، تلاش و هدف گذاری به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دست پیدا کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: این مهم در حالی به وجود آمد که تیم های رقیب با هزینه های چند برابر پای به این مسابقات گذاشته بودند، بنده مسابقات این تیم را دنبال می‌کردم و شاهد بودم که شرایط تیم ها بسیار سخت است و با رقابتی حساس و نزدیک مسابقات در حال دنبال شدن می باشد.

رئیس شورای ورزش شهرستان آبادان گفت: جا دارد کسب این این مقام ارزنده را جامعه ورزش آبادان، بانوان عزیز، بازیکنان و کادر فنی و همچنین مجموعه خوب امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان تبریک و تهنیت عرض کنم، امیدوارم که تیم‌های دیگر قهرمانی در آبادان بتوانند با برنامه ریزی بهتر در مسیر پیشرفت و کسب عناوین کشوری و بین المللی گام بردارند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.